دلت را به خدا گرم کن و از هر اشتباهی که انجام می دادی، در ماه رمضان صرف نظر کن.
برای احترام به این ماه هم که شده این کار را انجام بده. مطمئن باش که یاد خدا باعث می شود که هیچوقت به سمت آن اشتباهات نروی.
برای همین یک ماه هم که شده از آن ها صرف نظر کرد و در ضیافت خدا شرکت بنما. بعد از این یک ماه، کیفیت زندگی ات را با گذشته مقایسه کن.
اگر بدتر شده بودی، دوباره به سمت آن گناهان و اشتباهات برو. ولی این ماه چنان عشقی به تو می دهد که دیگر زندگی ات به مانند گذشته نخواهد شد. این ماه خداوند تو را با عشق پذیرایی می کند.

دانلود كتاب دختران خوب به آسمان می روند دختران بد به همه جا


دختران خوب به آسمان می روند دختران بد به همه جا
مشخصات کتاب:
سرشناسه : ارهارد، یانا
Ehrhardt, Jana U. عنوان و نام پدیدآور : دختران خوب به آسمان می روند دختران بد به همه جا/ اوته ارهارت [ترجمه علی اصغر شجاعی مشخصات نشر : تهران برگ زیتون نقش سیمرغ 1385.‌ مشخصات ظاهری : 255 ص. فروست : روانشناسی زن 004. شابک : 23000ریال ؛ چاپ دوم 964-5681-77-4‌‌‌ یادداشت : عنوان اصلی ... Gute Madchen Kommen in den himmel‌ یادداشت : چاپ دوم. یادداشت : این کتاب در سالهای مختلف با عنوانهای متفاوت توسط ناشران مختلف به چاپ رسیده است موضوع : قاطعیت در زنان موضوع : زنان -- روان شناسی موضوع : بازرگانان زن موضوع : روابط زن و مرد موضوع : خانواده شناسه افزوده : شجاعی ارانی علی اصغر، 1337 - ، مترجم رده بندی کنگره : ‌‌HQ1206 ‌/‮الف‌4د3 1385 رده بندی دیویی : ‌‌155/633 شماره کتابشناسی ملی : ‌م 83-19880
عناوین اصلی کتاب شامل:
بخش اول : مطیع از گهواره تا تابوت؛ بخش دوم : فریب بزرگ؛ بخش سوم : لبخند همیشگی؛ دختران جسور به همه جا راه می یابند

Comments (0)

There are no comments posted here yet

Leave your comments

  1. Posting comment as a guest. Sign up or login to your account.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location

آپ کے سوالات

دانــــــلود های مفیـــــــــــــــــــد

حمایت از سایت

برای حمایت از سایت لوگوی زیر را در سایت خود درج نمایید.

آخرین ارسال سایت