جناب روحانی چند کلامی با شما حرف دارم!

پخش سبد کالا

با سلام و ادب

حتما همه میدونید که بحث داغ این روزها بحث سبد کالاست که متاسفانه باعث فراموشی ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی شده است.کاری که بنظرم یک بی تدبیری تمام و ایجاد نا امیدی در کشور را به وجود آورد. مانده ام چرا دولت شعار خود را دولت تدبیر و امید نامیده و حال کاملا عکس آن عمل میکند و آنچه در عمل مشاهده می کنیم بی تدبیری محض و نا امیدی تمام است.

مانده ام غصه مردمم را بخورم از دو جهت یکی اینکه چرا مسئولین عزتشان را اینگونه پایمال می کنند و ارزشی برای ایرانی بودنمان قائل نیستند؟اینکه نمی دانند اینها انسانند.نمیدانم این تصاویر در غرب و نزد دشمنان چه شادی هایی را ایجاد خواهد کرد،یقینا باعث تمسخر ملت ما شده است و جای تردید نیست.

از جهت دیگه غصه به حرص و طمع مردم میخورم که چرا در این هوای سرد این همه صف طولانی؟

تصاویر صفوف طولانی دریافت سبد کالا

مردم عزیز دولت به فکر عزت شما نیست اما خودتان چی؟ آیا کالا هشتاد هزارتومانی ارزش این تحقیر شدن های شما رو داره؟ بعضی موقعه این تصاویر رو که میبینم میگم حقمونه هر بلایی سرمون بیاد .همین طور عمل کردیم که دولت ما هم شده این! از ماست که بر ماست.

اما جناب روحانی چند کلامی هم با شما حرف دارم.

شماها که از منتقدان گدا پروری بودید و هزار اشکالات و تهمت ها به دولت سابق زدید و یارانه ها و نامه نگاری ها رو بی عزتی دانستید آیا این کارتان عزت بود؟ گدا پروری نیست؟ آیا صف های چند نفری عابر بانک ذلت برای مردم ایران داشت و این صفوف عریض و طویل برای مردم باعث عزت است؟ نکند واضخات را هم فراموش کرده اید؟

حتما ننگ ابدی توافق هسته ای باعث شده است سخنان گذشته خود را فراموش کنید که در 18 خرداد 92 در ورزشگاه شهید شیرودی خطاب به این ملت اینگونه گفتید:
«من عزت و غرور ایرانیان را باز خواهم گرداند ... اگر می خواهید عزت و شکوه و عظمت به همه ایرانیان برگردد، پای صندوق آراء بشتابید.»
بارها و بارها واریز یارانه به حساب مردم را برابر با گداپروری دانسته و باعث خورد شدن عزت و آبروی مردم دانستید!
خاطرتان هست که گفتید: "صدقه گرفتن افتخار نیست بلکه صدقه دادن افتخار است؛ باید کار را به جایی برسانیم که به جای اینکه مردم دست‌شان را به سوی دولت دراز کنند، دولت دستش را به سوی مردم دراز کند." ؟

پس کجاست این عزتی که وعده دادید؟ چه خوب گفتند که سبد کالاست یا تحقیر!!!

آیا شنیده اید یکی یا دو نفر جان خود را در همین صفوف از دست داده اند؟ صحت و عدم صحتش را قطعی نمی دانم اما اگر بر فرض که صحیح باشد چطور فردای قیامت می خواهید جوابگو باشید؟ بله مقصر خون اینها شمایید چون تدبیر نداشته اید. آیا فکر نمیکنید جا دارد به فکر استعفای خود و یا حداقل برنامه ریزان این طرح باشید؟بله میدانم هیچ وقت چنین نخواهید کرد و بر عکس طلبکار خواهید بود و تقصیرات رو به گردن دولت قبل و دیگران خواهید انداخت،خوب میشناسمتان.

از کدام درد بگوییم که این روزها هر روز شاهد یک فاجعه و بی تدبیری هستیم و هیچ اقدامی هم از طرف شما جناب روحانی صورت نمیگیرد.چرا؟؟؟

از مراسم جشنواره فیلم فجر امسال بگویم که جولانگاهی برای اهالی فاسد سینما شده که اگر دست هاشون رو کسی بو میکرد هنوزم بوی سطل زباله هایی که 4سال پیش سوزونده بودن رو میداد.
شخصیت های فاسد فرهنگی مثل سعید راد که وقتی بروی سن اومد تمام سالن بلند شدن و شروع کردن به سوت و کف زدن و راد هم که هنوز فیلم های مستهجن قبل از انقلابش موجوده گفت که یادی کنیم از بزرگانمون مثل فردین و بهروز وثوقی و تمام سالن هم سوت و کف زدن!!!از بازیگران فاسد، در جشنواره ای که برای انقلاب است این شخص جسور اینگونه تجمید می کند.

وای بر ما و رئیس جمهورمان و ارشادمان! چقدر راحت و آزادانه برای خود جولان می دهند و کسی صدایش در نمی آید.خدا می داند آخر غصه چه خواهد شد.

معاون اولتان هم در دیدار با مراجع با آقای صانعی دیدار می کند و درحالی که مرجعیت ایشان توسط جامعه مدرسین رد شده است و او شخصیست معلوم الحالی می باشد که مواضع اش نسبت به نظام و رهبری مشخص است و جالبتر اینکه بجای ابراز پشیمانی توجیه می کنند دیدار عاطفی بوده!

عزیز رئیس جمهور! خود را گول میزنید یا مردم بصیر ایران را؟ مگر شما حق دارید در دیدار های رسمی و با جایگاه حقوقی به فکر دیدارهای عاطفی خود باشید؟ مردم را چه فرض کردید؟

و در آخر به عنوان یک طلبه و برادر کوچک عرض میکنم این نوشته یک نقد بود و مثل رهبر عزیز دنبال حمایت از شما هستیم و نصیحت میکنم دست از بی تدبیری بردارید و به فکر انقلاب و نظام اسلامی و مردم خوب ایرانمان باشید، جناب رئیس جمهور مسئولین بی کفایت و فاسد العقیده را کنار بزنید و به کمک رهبر عزیزمان بشتابید و به فکر انقلاب اسلامی و آرامن های آن باشید.

بدانید اگر این کارها ادامه داشته باشد مردم سیلی محکمی خواهند زد.

حرف زیاد است بماند...

هادی فلاح همدانی
سه شنبه 15 بهمن 92.
قم مقدسه

نظرات (12)

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام حاج آقا
به نظر مي رسد در بعضي موارد خيلي تند مي رويد. تضعيف دولت اسلامي به نفع هيچ كس نيست.شما كه لباس روحانيت داريد به راحتي در مورد افراد قضاوت مي كنيد و ... مطمئن باشيد رهبري اشراف كامل به اوضاع كشور و مسايل هسته اي و توافق ژنو دارند و...

سلام حاج آقا
به نظر مي رسد در بعضي موارد خيلي تند مي رويد. تضعيف دولت اسلامي به نفع هيچ كس نيست.شما كه لباس روحانيت داريد به راحتي در مورد افراد قضاوت مي كنيد و ... مطمئن باشيد رهبري اشراف كامل به اوضاع كشور و مسايل هسته اي و توافق ژنو دارند و اگه لازم باشد به موقع اقدام لازم را انجام خواهند داد و منافع كشور را به مسولان گوشزد خواهند كرد.
بهرحال ما كه حاج آقا بيسواديم و چيزي سرمان نمي شود ولي پاي منبر همين شما علما زياد نشسته ايم . و چيزي كه متوجه شده ام اين است كه در مورد افراد زود قضاوت نكنيم و به خاطر دنياي ديگران اخرتمان را تباه نكنيم ، اگه ياد قيامت را شيطان از يادمان نبرده باشد. بالاخره سبيل الاحتياط فهو طريق النجاه
در مورد سبد كالا خيلي بزرگش نكنيد. چيزي كه تجربه اول باشد بي اشكال نخواهد بود و انشا الله بهتر خواهد شد.
====================
پاسخ:
با سلام
دوست عزیز بنده تضعیف نکردم و چنین نیتی هم نداشتم و تنها نقد دلسوزانه بود که حتما هم باید انجام شود.
شما بزرگوارید دوست عزیز اما بدانید مردم باید خودشون هم دنبال حق خود باشند و رهبری بارها توصیه به بصیرت کردند و اگر قرار بود تنها خودش همه کار رو انجام دهد این همه توصیه به بصیرت نمیکردند.
سبد کالا آبروریزی برای نظام شد و تموم شد.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلا حاج آقا. خداقوت به شما که حرف حق را مردانه میزنید. بنازم به صبر حضرت آقا با این بی فکری و غفلت از فرهنگ خیلی از متولّیان فرهنگ.
پایدارباشید. یاعلی مدد. التماس دعا

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام ممنون ازجسارتی که دبه خرج دادیدواقعا این به جای این که ماراغنی کندداردهرروز فقیرتر می کند چه ازنظر مسائل مادی کشور چه از نظرمسائل فرهنگی وسیاسی و...واقعا جای تأسف دارد.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام علیکم
همسنگر و هم لینک گرامی با خطوط قرمز مذاکرات هسته ای(در کلام امام خامنه ای) بروزم.
حتما بخوانید و نشر بدهید. http://baharedel14.blogfa.com/

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام استاد:حرف شما درست ولی سوال من این است که مراجعی که در زمان گذشته یا طلاب محترمی که در زمان گذشته هیچ نهادی نبوده آیا اینها لیاقت نداشتن؟آقای قراتی می فرمودن ما در حوزه ای درس خواندیم و مدرکی هم نبود آیا این شخصیت بی سواد هست،لذا خیلی از...

سلام استاد:حرف شما درست ولی سوال من این است که مراجعی که در زمان گذشته یا طلاب محترمی که در زمان گذشته هیچ نهادی نبوده آیا اینها لیاقت نداشتن؟آقای قراتی می فرمودن ما در حوزه ای درس خواندیم و مدرکی هم نبود آیا این شخصیت بی سواد هست،لذا خیلی از طلاب محترم هستن (در شهر مشهد،شهر ما)که مدرک حوزوی ار لحاظ کاغد بازی ندارن ولی در حوزها دارن خیلی فعالانه درس می دن دلیل نمی شود بگیم اینها بی سوادن بلکه درس خارج خون هم هستن فقط تو سیستم اسم اینها وجود ندارد،پس استدلال شما اشتباه است
=======================
پاسخ:
سلام
شما مرجعیت رو به درس و علم و تدریس تنها میدونید؟
میدونید که زمان رضا شاه تا انقلاب حکم اعدام خیلی از علما مثل شیخ فضل الله و... رو یک مرجع داده.
پس ملاک مرجعیت اینهایی که گفتید نیست.در هر صورت بر فرض مرجعیت ایشان مورد تایید جامعه مدرسین نیست حالا یکی براش اطمینان بوجود نمیاد مهم نیست بره و به عنوان مرجع انتخابش کنه و فردای قیامت هم حتما میتونه از خودش دفاع کنه.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام: ممنون از مطلب قشنگتون و درد تمام مردم،ولی چند نکته نقدی در این مقاله بود،اولا مرجعیت آقای صانعی را جامعه مدرسین ندادن که بخواهن رد کنند، هفتا مرجع تاییدیه پای مرجعیت آقای صانعی زدن،پس جامعه مدرسین برای خودش مرجعیت ایشون را رد کردن،شما که...

با سلام: ممنون از مطلب قشنگتون و درد تمام مردم،ولی چند نکته نقدی در این مقاله بود،اولا مرجعیت آقای صانعی را جامعه مدرسین ندادن که بخواهن رد کنند، هفتا مرجع تاییدیه پای مرجعیت آقای صانعی زدن،پس جامعه مدرسین برای خودش مرجعیت ایشون را رد کردن،شما که روحانی هستید چرا این حرف را میزنید.
دوما: در مورد خبر کشته شدن دو هموطن در صف سبد کالا که توسط شبکه بیگانه و دشمن نظام مطرح شد،را دولت تکذیب کرد،وقتی تکذیب شد ما نباید بیایم بگیم و بهانه بدست دشمنانمون بدیم...باز هم ممنونم که زحمت کشیدین برای این مقاله.
یا علی
==================
پاسخ:
با سلام و ادب و تشکر از حضور و نظرتون.
جامعه مدرسین بهترین ملاک برای شناخت یک مرجع هستند و بنده هم مرجعیت رسمی مورد تایید حوزه رو عرض کردم.ممکنه بنده رو هم صد نفر مرجع بدونند اما مهم این هست که یک نهاد رسمی حوزه تایید می کند یا نه.
در مورد کشته شدن اون افراد هم تعداد بیشتری ذکر شده بود که تعدادی تکذیب شد اما دو نفر صحت داره و در خبرگزاری های معتبر هم ذکر شده.
خواهش میکنم.
موفق باشید

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

از نظر جناب روحانی منتقدان به توافق نامه ژنو بی سوادند!!!
چه خوب که معنای سواد و تدبیر را در نحوه توزیع سبدکالا نشانمان دادند و ما را از ابهام و اشتباه رهانیدند!!!!

اللهم جعل عواقب امورنا خیرا....

This comment was minimized by the moderator on the site

***برای دریافت هدیه «دهه فجر» ویژه وبلاگ نویسان انقلابی (کلیک کنید)***
http://www.ammarname.ir/node/32344
---------------------------
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir...

***برای دریافت هدیه «دهه فجر» ویژه وبلاگ نویسان انقلابی (کلیک کنید)***
http://www.ammarname.ir/node/32344
---------------------------
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/33480
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
یا علی

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

لا اقل انقدر شرف داشت اومد عذرخواهی کرد !
===============
با سلام
بیشتر از این ها توقع میرفت.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
حاج آقا سیزین آقای روحانیدان الچکن گونوز یوخدی؟؟؟ سبد وره بیر سوز یازاجاخسیز ، ور مه سه مین سوز...
=======================
پاسخ:
با سلام
من که متوجه حرفتون نشدم.

This comment was minimized by the moderator on the site

لینک خبر در:
انقلاب نیوز:
http://enghelab-news.ir/shownews.php?idnews=13459
و خبر آنلاین:
http://kheybaronline.ir/fa/news/18250

This comment was minimized by the moderator on the site

سعید راد ودیگر هنرمندان ازبزرگان این مملکت هستند تو چرا بیخود هوار میکشی.برو بفکر کارهای خودت باش .گربه برای رضای خدا موش نمیگیرد.
===============
پاسخ:
بزرگان؟؟؟!!
ان شالله که شما با بزرگانتون محشور بشید.

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

وبگــــــــــردی طلبۀ پاسخگو

دانــــــلود های مفیـــــــــــــــــــد

حمایت از سایت

برای حمایت از سایت لوگوی زیر را در سایت خود درج نمایید.

بیشترین دانلود ها

جدیدترین مطالب سایت