ای سران فتنه ننگ بر شما !

سران فتنه

متاسفانه خبر دارم شدم سید علیرضا ستاری جوانی که در فتنه 88 مجروح شده بود بالاخره به مقام رفیع شهادت رسیدند.

 این مرد عالی مقام در روز عاشورا ۸۸ به عنوان امدادگر داوطلب حضور داشته ، که به وی خبر می دهند که تعدادی از نیرو ویژه های سپاه در میان جمعیت گیر افتادن وقتی به سمت اونها می رود می بیند که درحالی که نیرو ویژه ها روی زمین افتادن یکی از اوباش باک بنزین موتور اونها را باز می کنه و اونها را زنده زنده آتش می زند این مرد باجرات به سمت اونها می رود تا جلوی یک عمل فجیع ضد انسانی را بگیره اما ...
 وی پس از پنج سال دست و پنجه نرم کردن با آثار جراحت خویش، در سن ۳۱ سالگی به شهادت رسید، این درحالی است که یک دختر و یک پسر خردسال از وی برجا مانده است.

شهدای فتنه 88ای سران فتنه به این عکس ها خیره شوید. ببیند جرم این شهید چه بود که باید در جوانی پر پر می شد؟ به آن مادر و دختر بنگر،به آن کودک بنگر. آیا فکرش را می کردند بعد از سی سال که از انقلاب می گذرد در خیابان های تهران عزیزانشان به شهادت برسند.
به این عکس ها خوب بنگرید تا بهتر بفهمید وقتی قرآن می فرماید « الفتنة اشد من القتل » یعنی چه؟ قرآن که قتل یک نفر را معادل قتل همه عالم می داند فتنه را از قتل ؛شدیدتر و بزرگتر معرفی می کند ، چون فتنه که به پا شد یک نفر که هیچ ؛ ده ها و گاه صدها و هزارها و میلیون ها نفر قربانی جهالت و لجاجت فتنه انگیزان می شوند.
به این عکس ها خوب بنگرید تا هشدار قرآن را عمیق تر درک نمایی آنجا که می فرماید « واتقوا فتنة لاتصیبن الذین ظلموا منکم خاصه» بپرهیزید از فتنه ای که تنها دامن ستمکاران از شما را نمی گیرد.
به این عکس ها نگاه کنید ببینید خون این ها را چه کسی به گردن می گیرد؟

و اما شما ای سران فتنه بر مدال های افتخار آمیز خود بیفزاید، افتخار کنید و هیاهو به پا کنید که دو کودک دیگر را یتیم کردید. با آرامش بخوابید و به فکر باج دادن به غرب و استعمار باشید.

اشک دو کودک این شهید و همسر و پدر و مادرش هم اگر جاری می شود جهنم، مهم نمی باشد. مهم آن است که شما با عبور از خون اینها به منصب ریاست بنشینید و سرافکندگی و حقارت را به مردم ایران هدیه دهید.

ای سران فتنه از عذاب وجدان و شب اول قبر و قیامت ترسی به دل نداشته باشید چون شما در راه دین و برپایی عدالت باعث و بانی این شهادت ها شدید، شما خواستید با آتش زدن پرچم های عزاداری آزادی را به ارمقان بیاوردید در حالی که امثال این شهید مانع شدند که حقشان همان کشته شدن بود،پس عذاب وجدان چرا؟ بله ای سران فتنه ترسی به دل نداشته باشید و هر شب آسوده بخوابید.

ای سران فتنه ننگ بر شما! وقتي ياران معاويه، به شهر انبار حمله کردند و خلخال از پاي يک زن يهودي بيرون کشيدن آقا امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند اگر يك مسلماني غصه بخوره يا جان بده سرزنشش نكنيد. اما آیا شما یک درصد هم متاثر می شوید؟ مسلما نه چون صم بكم عمي فهم لا يعقلون.

ای خاتمی شما به عیادت خانواده ستار بهشتی ها و ندا آقا سطان ها بروید، نزد شماها شهید ستاری ها محدورالدم بودند .هر چند قاتل واقعی همین فتنه گران و فریب خوردگان باز هم شماها هستید.این شماها بودید که بخاطر هوای نفس و حب ریاست با خون جوانان بازی کردید و با بیانیه های کذایی مردم و جوانان را به خیابان ها کشاندید و حال مبارکتان باشد، این هم ثمره اش، یتیم شدن دو کودک دیگر!
ای سران فتنه شما به فکر فرزندان ناخلف خود و پر کردن شکم بزرگ آنها باشید و آسوده بخوابید، این کودکان یتیم هم یاد خواهند گرفت که از این به بعد چگونه با شکم گرسنه سر بر بالین بگذارند.

بله خیالتان راحت است که محاکمه نخواهید شد اما بدانید طولی نخواهد کشید همین دو کودک شهید فردای قیامت محاکمه تان خواهند کرد و اون وقت است که وثیقه های ملیاردی و قدرت و مال و ثروت شما هم نه تنها برایتان کاری نمی کند بلکه به سرتان می کوبند و عذابتان را دو چندان خواهد کرد.

هادی فلاح همدانی
یکشنبه 20 بهمن 92
قم مقدسه

نظرات (16)

This comment was minimized by the moderator on the site

بنظرت جای اینهمه دروغت چی نسیبت میشه؟؟؟
آخرتتو به بهای ارزان نفروش
متاسفانه اندازه ای که روحانیت دین رو توی این چند دهه خراب کردن هیچ چیز دیگه انقدر به دین لطمه نزد
باور نداری کافیه با لباس مردم عادی بیای تو کوچه و خیابون و پای درد و دلشون...

بنظرت جای اینهمه دروغت چی نسیبت میشه؟؟؟
آخرتتو به بهای ارزان نفروش
متاسفانه اندازه ای که روحانیت دین رو توی این چند دهه خراب کردن هیچ چیز دیگه انقدر به دین لطمه نزد
باور نداری کافیه با لباس مردم عادی بیای تو کوچه و خیابون و پای درد و دلشون بشینی...
=================
پاسخ:
با سلام
دروغ؟؟ همه دروغگو شدند و ماهواره ای ها و وطن فروشان راستگو شدند. باشد قبول.
دین رو مسئولین خائن که به نظام و مردم خیانت کردند و از آنها پلی برای خود ساختند و عده ای از اوتها هم فتنه به پا کردند خراب کردند.
مردم خوب می فهمند کی خوبه و کی بد.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

اگر ایران به کام مخالفین بود، من جرات میکردم اسمم را بنویسم. مظلوم نمایی میکنم؟ میتوانید با لباس مبدل بروید در خیابانها و ببینید که نظر مردم چیست راجع به انتخابات 88، روحانیت و ....
این همه گناه کبیره که جامعه رو فرا گرفته از دروغ و غیبت و فحشا و...

اگر ایران به کام مخالفین بود، من جرات میکردم اسمم را بنویسم. مظلوم نمایی میکنم؟ میتوانید با لباس مبدل بروید در خیابانها و ببینید که نظر مردم چیست راجع به انتخابات 88، روحانیت و ....
این همه گناه کبیره که جامعه رو فرا گرفته از دروغ و غیبت و فحشا و ... نتیجه چیست؟ جواب را میگویم، این جوانان در ایران بزرگ شده اند و حاصل تربیت تفکرات اشتباه است. تفکری که درصدد هست هر چیزی را که خوشش نمی آید با انگ مخالف از میدان به در کند و معقولانه عمل نمیکند.
مخالف نظام در راس کار نیست، اونهایی که شما میفرمایید، مخالف روند حاکم هستند، و این مشکل شما است. شما هر کسی را که با شما مخالف باشد میگویید مخالف نظام و اسلام است. به عنوان مثال، دکتر فرجی دانا یا آقایان موسوی و کروبی مخالف نظام و اسلام نیستند، مخالف روند حاکم هستند. اکثر مردم ایران با اصل مشکل ندارند بلکه با فلان مسئول مشکل دارند، فلان مسئول یا مدیر هم جزئی از مردم است.
به جهنم که آمریکا یا انگلیس از من حمایت میکند، حمایت اونا که دلیل نمیشه من آمریکایی هستم. مخالفین جولان ندادند، اعتراض کردند و قاعدتا جواب های، هوی است. وقتی میکشی، کشته میشوی. وسط دعوا که حلوا خیرات نمیکنند. ضمنا پیشنهاد میکنم تمام عکسها و فیلمهای حوادث بعد از انتخابات را ببینید و بعد قضاوت کنید.
نتیجه این طرز تفکر یعنی داعش، یعنی آمریکا، یعنی یزید.
اینا میگویند یا با ما بیعت کن و اگر بیعت نکردی دشمن ما هستی.
فاصله بین حق و باطل چهار انگشت است.
=================
پاسخ:
با سلام
بین مردم زیاد بودم و میدونم چه خبر هست. جالبه بدونید اونایی هم که تو اعتراضات بودند فهمیدند میرحسین ها با تهمت و دروغ تقلب چه کلاه گشادی سر مردم گذاشته بودند و پشیمون بودند از اون اعتراضات.
هر تفکر غلطی مورد مذمت است در هر جناحی و مطمئن باشید اگر حکومت دست اونها بود همین هم از اسلام نبود. خودتون امثال مهاجرانی ها که پست فرهنگی رو داشتند الان کجاست و چکار می کنه.
شما خیلی غافل از دست های پشت پرده هستید و ای کاش میدونستید همین مخالف روند حاکم هستند از کجا تغذیه می شوند.
اگر میخواید کسی رو بشناسید به دوستانش باید نگاه کنید.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

اسلام آمریکایی یعنی چی؟آیا هر کس که مخالف باشد، آمریکایی است؟ آیا علی(ع) با طلحه و زبیر که مشخصا مخالف ایشان بودند اینگونه برخورد کرد؟ چرا با مصر و یمن و ... مقایسه میکنید؟ در ایران ادعای پیروی از خط علی بن ابیطالب میشود ولی به واقع اینگونه نیست....

اسلام آمریکایی یعنی چی؟آیا هر کس که مخالف باشد، آمریکایی است؟ آیا علی(ع) با طلحه و زبیر که مشخصا مخالف ایشان بودند اینگونه برخورد کرد؟ چرا با مصر و یمن و ... مقایسه میکنید؟ در ایران ادعای پیروی از خط علی بن ابیطالب میشود ولی به واقع اینگونه نیست. مگر در مصر و یمن و ... ادعای اسلام میشود؟
علیرضا صبوری، سهراب اعرابی و ... پس چه بودند؟ همین الان در اینترنت سرچ کنید و ببینید تمام سایتهای مرتبط با این قضیه فیلتر شده اند، چر؟
ما به آینده نمیرویم، از سنت گذشتگان پیروی میکنیم. سنت پیامبر اسلام و جانشینان ایشان تا امام حسن عسگری، یعنی امری که به وقوع پیوسته است، سنت و سیره.
مدارا؟ این حرف بیشتر شبیه شوخی و مزاح است. چه مدارایی شد؟
دقت کنید که من معترض به نتیجه انتخابات نبودم، اعمال سکنات امثال شما که خلاف اسلام است مرا برآشفت. چرا به نام اسلام اینگونه کارها میشود؟ میتوانید بگویید به اسم و رسم خودمان رفتار میکنیم و نه اسلام.
=========================
پاسخ:
مگر با مخالفین چطور برخورد شد؟؟؟؟ چرا بیخود مظلوم نمایی می کنید؟ این همه مخالف نظام به راحتی تو راس مسئولیت ها هم دارند از بیت المال میخورند و خیانت می کنند چطور داره برخورد میشه؟؟؟
هیچکسی به اندازه مخالفین نظام الان در جامعه آسوده نیستند.نمونه اش خود شما
اگر اسلام مد نظر شما آمریکایی نبود که همون ها انقدر از فتنه گران و سران فتنه حمایت نمیکرد.
دوست عزیز منم مخالف هر نوع رفتاری با معترضین هستم و اسلام ما دین مهربانی و گذشت است و نباید خاری به ظلم و ناخق پای کسی برود اما شما نمی توانی صرف اشتباه چند نفر اصل رو زیر سوال ببری .
و این هم دلیل نمیشه مخالفین جولان بدند و در کف خیابونها جوان حزب اللهی رو لخت کنند یا مذهبی ها رو در حد کشت کتک بزنند و بانک ها و ... آتیش بزنند و شما بگید باید با این ها نرم برخورد بشه. این واقعا انصافه؟

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

برادر من، چرا سفسطه میکنی؟
سوال من چه بود؟ من میگویم آیا حضرت امیر قبل از آنکه خوارج دست به سلاح ببرد، آنها را کشت؟
و حتی بعد از اتمام جنگ با آنها چه کرد؟
در کنار احادیث مطالعات تاریخی خود را افزایش دهید. اسلام فقط حدیث نیست، تاریخ اسلام هم مهم...

برادر من، چرا سفسطه میکنی؟
سوال من چه بود؟ من میگویم آیا حضرت امیر قبل از آنکه خوارج دست به سلاح ببرد، آنها را کشت؟
و حتی بعد از اتمام جنگ با آنها چه کرد؟
در کنار احادیث مطالعات تاریخی خود را افزایش دهید. اسلام فقط حدیث نیست، تاریخ اسلام هم مهم است.
===================
پاسخ:
دقیقا بنده هم سفارش میکنم علیکم بالمطالعه.
در فتنه ای که توسط خودباخته های غرب و عاشقان اسلام آمریکایی بوجود اومد کسی دست به صلاح که نتیجه کشتن باشه نبرد و جزء امثال ندا که توسط خودشون برای مظلوم نمایی کشتند کسی کشته نشد. شما به کشورهایی مثل مصر و یمن و ... نگاه بکنید تا معنی کشتن مخالفین رو بدونید.
دوست عزیز اگر بعضا هم مدارا بود علت داشت:پ. به این روایت دقت کنید:
در روایت معلی بن خنیس از امام صادق چنین آمده است:
آیا روش قائم برخلاف سیره علی (علیه السلام) است؟ فرمود: بلی. علی بعد از دست یافتن بر مخالفان, آنان را بخشید, چون می دانست دشمنان, پس از او بر شیعیانش مسلط خواهند شد. ولی قائم, با مخالفان با شمشیر رو به رو می شود, چون می داند دشمنان هرگز بر پیروان او, مسلط نخواهند شد.(الغیبة) نعمانی ص 232.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

شما طلبه هستید؟
آبا علی بن ابیطالب، به جز در هنگام جنگ دست به سلاح برد؟ وقتی خوارج دست بر شمشیر بردند، ایشان شمشیر از نیام بر کشید. اینا هم مردم اعتراض زبانی کردند و وقتی صدای تفنگ آمد، عنان از کف دادند. مرحومه آقا سلطان یکی از متوفیان بودند،...

شما طلبه هستید؟
آبا علی بن ابیطالب، به جز در هنگام جنگ دست به سلاح برد؟ وقتی خوارج دست بر شمشیر بردند، ایشان شمشیر از نیام بر کشید. اینا هم مردم اعتراض زبانی کردند و وقتی صدای تفنگ آمد، عنان از کف دادند. مرحومه آقا سلطان یکی از متوفیان بودند، افراد زیادی در راه عقیده خود شهید شدند.
======================
پاسخ:
با سلام
اینکه میگم طلبه نیستید چون خیلی اطلاعاتتون کمه و ساده اندیش هستید.
دقت بکنید که على (ع) مى گوید: «انا فقات عین الفتنة و لم یکن لیجترى علیها احد غیرى بعد ان ماج غیهبها و اشتد کلبها؛ این من بودم و فقط من بودم که چشم فتنه را در آوردم و غیر از من احدى قادر نبود که چشم این فتنه را بکند»
و فرمود: «و لم یکن لیجترى علیها احد غیرى» هیچ مسلمان دیگر هیچیک از صحابه پیغمبر چنین جرأتى را به خود نمى داد که به روى اینها شمشیر بکشد ولى من کشیدم و افتخار مى کنم که کشیدم مى گوید: «بعد ان ماج غیهبها». چشم این فتنه را در آوردم پس از آنکه دریاى ظلمت داشت موج مى زد و موج تاریکى بالا گرفته بود «واشتد کلبها» این جمله عجیب است: و کلبش داشت فزونى مى گرفت کلب یعنى هارى. سگ وقتى که هار مى شود و به اصطلاح عامیانه دیوانه مى شود بیمارى خاصى پیدا مى کند. وقتى که این حیوان این بیمارى را پیدا مى کند دیگر آشنا و غیر آشنا و صاحب و غیر صاحب نمى شناسد به هر انسانى یا حیوانى که مى رسد گاز مى گیرد و نیش خودش را در بدن او فرو مى کند و بعد از لعاب دهان او میکروب این بیمارى وارد خون طرف مى شود و بعد از مدتى او هم هار مى شود. یعنى یک سگ ها را گر یک اسب را بگزد آن اسب بعد از مدتى هار مى شود اگر یک انسان را هم بگزد آن انسان بعد از مدتى هار مى شود. على (ع) مى گوید این مقدس مابها به صورت یک سگ هار در آمده بودند و مانند سگ هار با هرکس تماس مى گرفتند او را هم مثل خودشان هار مى کردند.
همین طور که اگر مردم ببینند یک سگ هار شده است هرکسى به خودش حق مى دهد که او را اعدام بکند براى اینکه نگزد و دیگران را هار نکند من این سگهاى هار را دیدم و دیدم چاره اى غیر از اعدام اینها نیست اگر نه طولى نمى کشد که بیمارى هارى خودشان را به جامعه اسلامى سرایت مى دهند و جامعه اسلامى را در جمود و تقشر و تحجر و حماقت و نادانى فرو مى برند. من خطر اسلام را پیش بینى مى کردم. من بودم که چشم این فتنه را در آوردم. غیر از این من احدى جرأت چنین کارى را نداشت پس از آنکه موجب تاریکى و شبهه و شک درباره اینها بالا گرفته بود و هارى اینها فزونى یافته بود و روز به روز به دیگران سرایت مى کرد.
من تعجب میکنم که این فتنه را همه اصلاح طلب ها هم برائت جستند و گفتند دشمن باعث و بانی شده اما چطور شما دفاع می کنید؟ دشمنی که ندا آقا سلطان رو هم کشت تا ساده اندیشانی مثل شما باور کنند کار نظام بوده.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

حاج آقا، آخرتتو به دنیات نفروش. آیا حتی کشتن معترض مباح است؟آبا علی بن ابیطالب با خوارج اینگونه برخورد کرد؟
من روحانی هستم و به انتخابات هم اعتراضی نداشتم، بعد از کشتن مردم صدای اعتراضم بلند شد
================
با سلام
شما طلبه نیستی و این خیلی...

حاج آقا، آخرتتو به دنیات نفروش. آیا حتی کشتن معترض مباح است؟آبا علی بن ابیطالب با خوارج اینگونه برخورد کرد؟
من روحانی هستم و به انتخابات هم اعتراضی نداشتم، بعد از کشتن مردم صدای اعتراضم بلند شد
================
با سلام
شما طلبه نیستی و این خیلی واضحه.حضرت علی علیه السلام با خوارج جنگ مفصلی کرد به نام جنگ نهروان. اما با مخالفین بسیار قاطعانه برخورد میکرد.
کشتن مردم؟؟ منظورتون ندا آقا سلطانه؟ کاش اطلاعات و شناخت خودتون رو بالا میبردید.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
ولادت امام سجاد(علیه السلام) بر شما مبارک باد.
منتظر نظرات ارزنده و سازنده ی شما هستم.
================
پاسخ:
با سلام
وبلاگ دارید؟ نظر چی؟

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام دوسته عزیز
نمیدونم من رو یادتون هست یا نه
از وبلاگ نویسان قدیمی هستم و در وبلاگه قبلیم جزوه هم لینکی ها بودید
اگه اجازه بدید لینکتون میکنم
بهم سربزنید و لطفا منو هم لینک کنید
یا علی
http://kosarmoamma.blogfa.com
===========
پاسخ:
با سلام
خواه...

سلام دوسته عزیز
نمیدونم من رو یادتون هست یا نه
از وبلاگ نویسان قدیمی هستم و در وبلاگه قبلیم جزوه هم لینکی ها بودید
اگه اجازه بدید لینکتون میکنم
بهم سربزنید و لطفا منو هم لینک کنید
یا علی
http://kosarmoamma.blogfa.com
===========
پاسخ:
با سلام
خواهش میکنم صاحب اختیارید.
چشم لینکتون میکنم.
موفق باشید

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام حاجی
خداقوت
میخواستم پیرو حرفای اون آقا یا خانم بقول خودشون سبز راجع به انتخابات و ادعای تقلب بگم من یکی از هزاران نفری از عموم مردم و اقشار و اصناف مختلفم که تو انتخابات بعنوان یکی از اعضای برگزاری انتخابات فعالیت داشتم و خیلی خوب یادمه که...

سلام حاجی
خداقوت
میخواستم پیرو حرفای اون آقا یا خانم بقول خودشون سبز راجع به انتخابات و ادعای تقلب بگم من یکی از هزاران نفری از عموم مردم و اقشار و اصناف مختلفم که تو انتخابات بعنوان یکی از اعضای برگزاری انتخابات فعالیت داشتم و خیلی خوب یادمه که رو هر صندوقی حتی دورترین و محروم ترین روستاها هرکاندیدی خصوصاَ اون دوتا آخایون نماینده داشتن و کوچکترین حرکتی اگه میشد نمایندگانشون ثبت و ضبط میکردن
آخه چرا حرف از تقلب میزنین وقتی که حتی یه نفراز همون نماینده ناظر رو صندوقا که ازخودتون بودن تاقبل اینکه اون آقا ادعای مضحک تقلب رو عنوان کنه کسی حرفی از تقلب در روی صندوقی رو گذارش نکرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حتی بعداون هم کسی از نمایندگان رو صندوقا همچین چیزی رو تائید یا گزارش نکردن
بنظرمنی که حداقل پنج شش تجربه همکاری تو برگزاری انتخابات رو دارم انتخابات ایران یکی ازبهترین و سالم ترین انتخابات دنیاست
اگه حرف از تخلف باشه و بگین تخلفی صورت گرفته منم تائید میکنم که تو هرانتخاباتی امکان تخلف افراد وجود داره
یه نمونه اش تو حوز ه ای که بنده نماینده فرماندار رو اون صندوق بودم با افرادی که بیرون از محوطه صندوق آرا واسه دو طرف رقبا تبلیغات میکردن برخورد کردیم
ولی این جفای بزرگی هست به این نظام و خودتون و خودمون و همه ماها که ایرانی هستیم که تقلب در انتخابات رو عنوان میکنید و چه ضرر بزرگی به این مملکت و این مردم زحمت کش زدین
یادتون باشه ما اگه مسلمونم نباشیم باز شرف ایرانی بودنمون هست که نزاریم تخلفی صورت بگیره تا بعدش انگ متقلب بودن بهمون بخوره
پس خجالت بکشین و با دشمنان ایران هم صدا نشین
توی ی خانواده ای اگه درگیری و برخوردی پیش بیاد هیچکدوم از افراد خانواده اجازه دخالت هیچ بیگانه ای رو تو مسائل داخل خونه اشون نمیدن
پس چرا شما اجازه میدین دشمنان قسم خورده همه ما که دستشون تو خون هزاران برادر و خواهر هم وطن خودتون آغشته هست تو مسائل داخلی ما دخالت کنن و بااونا همراه میشین
این کار شما عین دشمنیه و بادشمن همراه شدنه
بیاین یکمی فکرکنین
آمریکاو انگلیس و سگ کثیفشون "اسراکیل "دشمن ماها هستن
اونادلشون بحال کسی نسوخته و فقط دنبال منافع خودشونن
کاری نکنین که بتونن اتحاد مارو بشکنن که انشاء ا... به کوری چشم همه شون باوجود آقا و رهبر دور اندیش و باسیاستی که داریم هیچ غلطی نمیتونن بکنن
ضمناً برفرض محال اگه یکی دوجا یا چند تا صندوق تقلبی هم صورت گرفته باشه که من بعید میدونم
اونو پای همه و مکتب و نظام ننویسین لطفاً
اگه آدمای منصفی باشین باید بدونین که نباید گناه خودمونو به پای مکتبمون بنویسیم
یا علی
جانم فدای سید علی
والسلام

ببخشید درد دلم زیاد بود

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

حتما این پست رو هم بخونین
مصاحبه مطهری با فارس درباره اتفاقات 88
http://www.baharnews.ir/vdcam0n6.49noo15kk4.html

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام استاد. چند سوال دارم. مرجع آیت الله خامنه ای
1 در درس ریاضی تقلب کردم(از روی برگه ی یادداشتی ام) و حدود 7نمره نوشتم و باید حدود 7 میشدم ولی نمیدونم چی شد که 10 داده بهم.و قبول شدم. احتمالا دبیر ترحم کرده.
حالا موندم این ظلم نیست؟ من نباید...

سلام استاد. چند سوال دارم. مرجع آیت الله خامنه ای
1 در درس ریاضی تقلب کردم(از روی برگه ی یادداشتی ام) و حدود 7نمره نوشتم و باید حدود 7 میشدم ولی نمیدونم چی شد که 10 داده بهم.و قبول شدم. احتمالا دبیر ترحم کرده.
حالا موندم این ظلم نیست؟ من نباید برم بگم که تقلب کردم؟ به نظرتون من اگه فردا با همین مدرک برم دانشگاه و ... سرکار برم مالم حرام نیست؟ با تقلب شروع شده.
2 گوش کردن آهنگ های مهیج (دوبس دوبس) برای ورزش بدنسازی چه حکمی دارد؟ اگر بی کلام باشد و یا مرد رویش خوانده باشد چه؟ اگر برویم بدنسازی ولی یک چیز دیگر با هندزفری گوش دهیم اشکالی ندارد؟ همین رفتن ما تایید حرام نیست؟
3 تلظ شیخ مسجد ما مشکل دارد در سوره انا انزلناه میگوید لیلة القدر خیر من الف "شحر" و "روه فیحا" باذن ربهم ... ایشون حدود 70 سالشه و بهش گفتم گفته پیش میاد . اما انگار عادتشه. ضمنا ایشون خودش رفته لباس خریده ملبس شده اصلا حوزه هم نرفته اما بسیار آدم خوب و پاکیه و خیلی کوشا هست... نماز من پشت ایشان چگونه است؟ تذکر هم افاقه نمیکند.
4 این آقای حامد زمانی درمورد انقلاب و آمریکا و ... خوانده است . گوش کردن موسیقی های ایشان چه حکمی دارد؟(من اصلا موسیقی گوش نمیدادم تا به حال) که ایشان خوانده.
5 آیا امکان دارد در تشیع بر اساس نیاز زمان حرامی حلال یا حلالی حرام شود؟ مثلا ممکن است زمانی آنقدر فساد زیاد شود که تشیع بگوید بروید بی اذن پدر هم ازدواج کنید یا از این قبیل مثال ها.
یا علی .
=======================
پاسخ:
سلام
1. تقلبی که کردید حرام بوده اما به شغل آینده و مدرک لطمه نمیزنه و اشکال ندارد.
مقام معظم رهبری:
تقلب حرام است ولی اگر تخصص و مهارت لازم را برای کاری که برای آن استخدام شده دارد و مقررات استخدام رعایت شده، استخدام و دریافت حقوق اشکال ندارد.
2. آهنگ اگر مناسبت با مجلس لهو و لعب داره حرامه حالا بدنسازی باشه یا عروسی و مجالس گناه فرقی نداره. اگر رفتنون تایید کننده است بله نباید برید.
3. اگر یقین دارید تلفظ رو غلط میگه نباید پشت سرش نماز بخونید.
4. ایرادی نداره چون مناسب مجلس لهو و لعب نیست.
5. بله احکام ثانویه برای همین موارده.البته با توجه به شرایط خاص خودش.
موفق باشید

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

نه حاجاقا من از سیاست زیاد نمیدونم ولی چون رهبر فرمودند که ایشون فقط با من اختلاف نظر داره و مردم جوردیگه ای فکر نکنن با خودم گفتم آقا که دروغ نداره بگه. لطفا یک متنی سایتی چیزی معرفی کنید ما بفهمیم نقش اینا چی بوده.
=======================
پاسخ:
...

نه حاجاقا من از سیاست زیاد نمیدونم ولی چون رهبر فرمودند که ایشون فقط با من اختلاف نظر داره و مردم جوردیگه ای فکر نکنن با خودم گفتم آقا که دروغ نداره بگه. لطفا یک متنی سایتی چیزی معرفی کنید ما بفهمیم نقش اینا چی بوده.
=======================
پاسخ:
سلام
بنظرم کتاب هایی نوشته شده که اسمشون یادم نیست.
اما تو اینترنت جستجو کنید مطالب زیاد هست.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

استاد یک سوال شرعی دارم
آیت الله خامنه ای مرجعمه
آیا کسی که در شرکتی کارگر هست که روسای شرکت ظالم هستند و کم فروش ، پولش حرام است؟
اگر اعتراض کند که چرا فلان می کنید بیرونش می کنند و بیکار می شود.
ظالم از این جهت که جنس نامرغوب به مشتری میدهد و...

استاد یک سوال شرعی دارم
آیت الله خامنه ای مرجعمه
آیا کسی که در شرکتی کارگر هست که روسای شرکت ظالم هستند و کم فروش ، پولش حرام است؟
اگر اعتراض کند که چرا فلان می کنید بیرونش می کنند و بیکار می شود.
ظالم از این جهت که جنس نامرغوب به مشتری میدهد و مثلا جنس سیم را تغییر میدهد تا کمتر برایش پول بدهد/. و مثلا یک کارگر را یک ماه میگیرد و بعد بیرونش می کند بدنو دادن حقوق و ...
پول کسی که اینجا چندین سال است کار میکند و اعتراضی به ظلم ظالم ندارد حلال است؟ این کارگر کار خود را انجام میدهد .
========================
پاسخ:
با سلام
نه خیر حقوق دریافتی شما مشکلی ندارد .

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

هاشمی و خاتمی چیکار کردن؟ ما مطمئنی اینا هم سران فتنه اند؟
آیت الله خامنه ای هم که فرمودند هاشمی فقط بامن اختلاف نظر داره . مردم اشتباه فکر نکنند.
؟؟؟؟؟؟؟؟؟
=================
پاسخ:
هاشمی رئیس سران فتنه بودند و نقش خاتمی هم که مشخصه و فقط کمی...

هاشمی و خاتمی چیکار کردن؟ ما مطمئنی اینا هم سران فتنه اند؟
آیت الله خامنه ای هم که فرمودند هاشمی فقط بامن اختلاف نظر داره . مردم اشتباه فکر نکنند.
؟؟؟؟؟؟؟؟؟
=================
پاسخ:
هاشمی رئیس سران فتنه بودند و نقش خاتمی هم که مشخصه و فقط کمی باید تعصب رو کنار بزارید تا مشخص بشه.
شواهد همه موجود هست و هنوز چیزی نگذشته که این خرابکاری خودشون رو تحریف کنند.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

حاجی
آنچنان خود را در راه یقین میدانی که حتی یک لحظه فکر نمیکنی اعتراض مردم به خیانت به آرایشان هم کار غیر صوابی بود و مدیریت وقایع سال 88 از ابتدا اشتباه بود و این حکومت بود که مردم را به خاک و خون کشید نه مردم حکومتیان را اصلا مردم چی داشتند...

حاجی
آنچنان خود را در راه یقین میدانی که حتی یک لحظه فکر نمیکنی اعتراض مردم به خیانت به آرایشان هم کار غیر صوابی بود و مدیریت وقایع سال 88 از ابتدا اشتباه بود و این حکومت بود که مردم را به خاک و خون کشید نه مردم حکومتیان را اصلا مردم چی داشتند که بخواهند کاری بکنند در مورد کشته شدن این آقا هم در اثر جراحت اصل قضیه دروغ است و شما فریب داستان پردازی رجا نیوز شده اید. این آقا به دلیل دیگری فوت کرده البته جزو سرکوبگران بوده ولی دلیل مرگش این نبود
===================
پاسخ:
با سلام
اعتراض مردم؟ در نه دی ماهیت اصلی فتنه گران رو دیدید و مشخص شدن اونها مردم نبودند و تنها عده ای معترض بودن که خیلی ها منافق و دشمن اسلام بودند که با آتش زدن پرچم عزاداری و عکس امام و شعار بر ضد امامت خود رو نشون دادند.
در مورد این آقا هم ما فریب نخوردیم بلکه شما فریب ماهواره و شبکه های شیطان صفت و دروغگویان رو خوردید که حتی وجود امامان ما رو هم منکر هستند چه رسد شهادت این بنده خدا رو.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

***برای دریافت هدیه «دهه فجر» ویژه وبلاگ نویسان انقلابی (کلیک کنید)

***
http://www.ammarname.ir/node/32344
---------------------------
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه
http://www.ammarname.ir/node/340...

***برای دریافت هدیه «دهه فجر» ویژه وبلاگ نویسان انقلابی (کلیک کنید)

***
http://www.ammarname.ir/node/32344
---------------------------
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه
http://www.ammarname.ir/node/34001
منتشرگردید.

ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir --

info@ammarname.ir
یا علی

ادامه مطلب
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

وبگــــــــــردی طلبۀ پاسخگو

دانــــــلود های مفیـــــــــــــــــــد

حمایت از سایت

برای حمایت از سایت لوگوی زیر را در سایت خود درج نمایید.

بیشترین دانلود ها

جدیدترین مطالب سایت