حمله اراذل و اوباش به منزل بسیجی آمر به معروف

به گزارش جهان؛ احمدرضا کلاته عربی مسئول پایگاه بسیج و مسئول شورای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه بسیج بین‌الحرمین درجزین در شهرستان مهدیشهر و کارگر ساده کارخانه نورد لوله سمنان در گفت‌وگو با ایسنا، ماجرای حمله تعدادی از اراذل و اوباش و افراد خلافکار به خانه خود که دختر و پسر وی نیز در اثر آن ضرب و شتم شدند، روایت کرد.
در همین رابطه مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان به تازگی درباره ورود پلیس و بررسی سریع این پرونده اعلام کرد که پلیس تمامی اقدامات درباره دستگیری افراد مظنون را انجام داده است.
همچنین کارشناس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان در این باره به ایسنا گفت: پس از بررسی سریع و دقیق این حادثه، سه پرونده مجزا از سوی پلیس تشکیل و روانه مراجع قضایی استان سمنان شد تا حکم صادر شد، همچنین فرد مظنون و افرادی که متهم بودند نیز دستگیر شده‌اند.
وی همچنین گفت: ماموران مقادیری مشروبات‌الکلی و موادمخدر نیز از خانه این مظنون کشف و ضبط کردند که به پیوست پرونده تشکیل‌شده، تحویل مراجع قضایی شد.
احمدرضا کلاته عربی بسیجی آمر به معروف و مسئول پایگاه بسیج و مسئول شورای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه بسیج بین‌الحرمین درجزین به ایسنا، گفت: من و همسرم، به همراه دختر سرطانی و پسرم تا پای جان آمر به معروف و ناهی از منکر هستیم.
وی با اشاره به چگونگی وقوع این حادثه و حمله تعدادی از اراذل و اوباش به خانه‌اش، اظهارکرد: اسفندماه پارسال تعدادی از اهالی شهر درجزین به پایگاه بسیج بین‌الحرمین مراجعه کردند و گفتند خانه کناری شما اقدام به فروش مشروبات‌الکلی می‌کند، بلافاصله شورایی برای حل این موضوع و پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار بعدی در پایگاه بسیج تشکیل و مسئول اطلاعات پایگاه بسیج، جناب آقای سیدعلی حسینی انتخاب شد تا با مراجعه به خانه‌ کناری، تذکری به آنها بدهد.
کلاته‌عربی با بیان اینکه مسئول اطلاعات پایگاه به خانه‌ای که محل فروش مشروبات‌الکلی شده بود، مراجعه کرد و تذکری به آنها داد و فردی که اقدام به این کار می‌کرد دلیل انجام این کار ناپسند و مجرمانه خود را بیکاری و نداشتن درآمد کافی عنوان کرد و مدعی شد : این فرد حدود 15 روز دست از این کار برداشت اما اوایل امسال دوباره به صورت آشکارا به فروش مشروبات الکلی پرداخت.
وی ادامه داد: در کارخانه نورد لوله شیفت شب‌ بودم که مسئول اطلاعات پایگاه بسیج از دستگیری این فرد به من اطلاع داد و گفت که 60 لیتر مشروبات‌الکلی به همراه دستگاه تولیدکننده مشروب و یک دستگاه ماهواره از خانه این فرد کشف شده، بلافاصله پس از دستگیری وی، شورای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه بسیج تصمیم گرفت برای رسیدگی به وضعیت فرد دستگیر شده و خانواده وی به خانه ایشان بروند، اما متأسفانه چون دیروقت بود، این برنامه لغو شد.
مسئول شورای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه بسیج بین‌الحرمین درجزین اضافه‌کرد: تقریباً دو روز بعد از آن و در 30 اردیبشهت‌ماه ساعت 1 و 40 دقیقه که من در محل کارم بودم، این فرد آزاد شد و به همراه سه نفر دیگر به منزلم حمله کردند و با سنگ و آجر به در و دیوار و شیشه‌های منزلم کوبیدند و اقدام به حرکات و رفتارهای بسیار زشت و ناپسند و الفاظ رکیک جلوی منزل کردند.
کلاته‌عربی ادامه داد: در همین حال دخترم که سرطانی است و در بستر بیماری قرار دارد از خانه خارج می‌شود و با الفاظ بسیار رکیک او را تهدید می‌کنند که در همین بین از حال می‌رود و به زمین می‌افتد، سپس پسر 17 ساله‌ام از خانه خارج می‌شود که این چهار نفر به جان پسرم می‌افتند و او را به دیوار می‌چسبانند و به طرز وحشیانه‌ای او را کتک می‌زنند و زمانی که می‌خواستند با چاقو به او حمله کنند زنان محل می‌رسند و پسرم را فراری می‌دهند، ضاربان وقتی پسرم در حال فرار می‌بینند، تصیمیم می‌گیرند با ماشین او را زیر بگیرند که خوشبختانه موفق نمی‌شوند.
وی گفت: همسرم نیز بلافاصله خودش را به خارج از خانه می‌رساند که مورد حمله این افراد قرار می‌گیرد و استقامت می‌کند.
وی با بیان اینکه کلانتری و مأموران انتظامی خیلی دیر به محل می‌رسند گفت: وقتی به من اطلاع دادند، خودم را بلافاصله به کلانتری رساندم و با اوضاع بسیار وخیم پسرم که به شدت کتک خورده بود، مواجه شدم.
مسئول شورای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه بسیج بین‌الحرمین با بیان اینکه از ضاربان شکایت کرده‌ام و پرونده ما در شورای حل اختلاف شهرستان مهدیشهر در حال بررسی است، گفت: سلامتی دختر معصومم قابل برگشت نیست، او که از بیماری سرطان رنج می‌برد و از آن واقعه تا امروز طبق گفته پزشکی قانونی حالت روانی پیدا کرده و هر چند دقیقه از خواب می‌پرد و با ترس و لرز فریاد می‌زند که "بابا داداش را کشتند".
کلاته‌عربی ادامه‌داد: همه ما بسیجی هستیم و امر به معروف و نهی از منکر از تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری است.
او با چشمانی پر از اشک و دلی پر درد می‌گوید: من و همسر صبورم، به همراه دختر سرطانی و پسر زخم خورده‌ام تا پای جان آمر به معروف و ناهی از منکر هستیم.

نظرات (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

خوش به حالتون که جانانه در میدان هستید

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

وبگــــــــــردی طلبۀ پاسخگو

دانــــــلود های مفیـــــــــــــــــــد

حمایت از سایت

برای حمایت از سایت لوگوی زیر را در سایت خود درج نمایید.

بیشترین دانلود ها

جدیدترین مطالب سایت