1. تارا
  2. مشاوره و خانواده
  3. پنج شنبه, 09 مرداد 1393
  4.  مشترک ایمیل شوید
سلام
من خانمی24 ساله هستم که حدود 4 سال است ازدواج کرده ام
با توجه به شناختی که از خود دارم میدانم که غریزه جنسی فوق العاده زیادی دارم
اما همسرم نمی تواند نیازهای جنسی مرا برآورده کند البته ایشان از لحاظ شهوت معمولی ست و سرد مزاج نیست اما زود انزالی شدیدش باعث میشود که هنوز رابطه شروع نشده در عرض چند ثانیه تمام شود...!!!!!!!!!! و من که تازه به اوج شهوت رسیده ام در همان حال رها شوم
این موضوع مرا به شدت پرخاشگر و عصبی کرده و ترجیح می دهم به جای برقراری رابطه خود را بافکر گناه آرام کنم که البته تاثیر مخرب آنرا روی زندگی ام دیده ام
ما گاهی بیش از یک ماه یا یک و نیم ماه میگذرد و فقط یک بار رابطه برقرار میکنیم البته همسر من نه فقط نیازهای جنسی که در ارضا کردن نیازهای روحی عاطفی و احساسی من هم ناتوان است
این موضوع کنار اینکه من دختر زیبارویی هستم و همین حالا هم نگاه و برخوردهای شهوانی خیلی از مردها را روی خودم می بینم (با اینکه حجاب کامل دارم یعنی چادر) مرا کم کم به سمت و سوی گناه می کشاند
هرچند با توجه به مذهبی بودن خود و شوهرم مدام خودم را کنترل می کنم
اما نمیدانم چقدر می توانم جسمم را کنترل کنم چون کنترل ذهن و فکرم را مدت هاست از دست داده ام
لطفا کمکم کنید....
نظر
There are no comments made yet.
بهترین پاسخ Pending Moderation
0
Votes
Undo
سلام.ابجی.من نه دکترم نه چیز دیگه.
میدونم شاید سخت باشه ولی خب بهتر به فکر درمانش باشید حالا یا پیش پزشک یا راه هایی که هست.

ولی ابجی چه جسم و چه فکرت و سعی کن کنترل کنی.بخدا اگه اون شوهر یه روزی بفهمه.دنیا سرش خراب میشه.

و شاید خوندن مطالب این لینک و سایت براتون مفید باشه.
http://www.drvalipour.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID=2501
نظر
There are no comments made yet.
بهترین پاسخ Pending Moderation
0
Votes
Undo
با سلام و عرض احترام خدمت شما خواهر گرامی
این مشکل شما مهم و حتما باید دنبال درمان آن باشید تا حل شود. اولین و بهترین پیشنهاد درمان آن توسط متخصصین فن است.
شکی نیست که زود انزالي شما بايد به صورت تخصصي معاينه و درمان گردد. خوشبختانه مراکز تخصصی و فوق تخصصی این گونه کژکاری های جنسی در شهرهای بزرگ به ویژه در تهران وجود دارند.
كلينيك سلامت خانواده يكي از مراكزي است كه مي تواند در حل مشکل شما به شما کمک شایانی نمايد نشانی: تهران، میدان فلسطین، خیابان ایتالیا، جنب بیمارستان شهید مصطفی خمینی، کلینیک سلامت خانواده، تلفن و دورنگار: 88974925-88985918
علاوه بر مراکز بالا سکس تراپیست هایی (درمانگران جنسی) مانند: فریدون محرابی، ماهیار آذر، محمدعلی بشارت، مهرداد افتخار ادبیلی و دکتر رسول روشن... (که از طریق جستجوی اینترنتی یا 118 در تهران قابل دسترسی می‌باشند)، برای درمان تخصصی قابل توصیه می باشد.
شما باید به فکر آینده و همسر خود باشید و بدانید با گناه به مشکلت بیشتری برخورد خواهید کرد.
اللهم عجل لولیک الفرج
نظر
There are no comments made yet.
بهترین پاسخ Pending Moderation
0
Votes
Undo
انزال زودرس عبارت است از انزالی که زودتر از زمان دلخواه زوجین رخ دهد و باعث نارضایتی یک یا هر دوی آنها گردد. یعنی اگر زوجه نیز در اغلب نزدیکی‌ها احساس کند که انزال همسرش زودتر از زمان مورد انتظار اوست و این حالت باعث نارضایتی او شود، حتی اگر مرد چنین احساسی نداشته باشد، انزال مرد، زودرس بوده و باید بررسی شود. به عبارت دیگر، به ناتوانی در کنترل برانگیختگی جنسی و میل غیر اختیاری در تخلیه و انزال قبل از ارضای شریک جنسی را، زود انزالی گويند.
نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که انزال زودرس در بسیاری از افراد و در برخی از موارد وجود دارد. ولی آن انزال زودرسی بیماری تلقی می شود که در بیش از ۵۰ درصد نزدیکی‌های فرد رخ دهد. یعنی مردی دچار بیماری انزال زودرس است و باید درمان شود که در بیش از نیمی از موارد نزدیکی های خود دچار انزال زودرس شود. از طرف دیگر، برخی از كارشناسان در صورتي زودانزالي را يك اختلال تلقي مي كنند كه انزال منی كمتر از 3 دقيقه پس از برانگیختگی جنسی رخ دهد. البته باید توجه داشته که پدیده زودانزالی در بین همسران، در سال های اولیه زندگی در سطح بسیار بالایی به چشم می خورد و در اوایل ازدواج، تا حدودی طبیعی بوده و پدیده شایعی است و به مرور زمان اصلاح می گردد، چنانچه زود انزالی بعد از عروسی ادامه یابد و حتی تا 6 ماه بعد از ازدواج و عروسی ادامه پیدا کند و به تدریج اصلاح نگردد و راهکارهای درمانی نیز موثر واقع نگردد، در این صورت باید به متخصص مراجعه شود تا علل آن شناسایی و برطرف گردد.
راهکارهایی که اسلام در این مورد دارد، بیشتر جنبه پیش گیرانه دارد، بر فرض مثال: اضطراب و نگراني و يا تشويش بر زودانزالی تأثیر دارد، اسلام به همین خاطر به زوجین تأکید می کند که روابط زناشویی خود را در زیر آسمان و در یک محیط باز قرار ندهند بلکه در یک محیط بسته آن هم در ساعات پایانی شب و در آخر شب قرار دهند و به هنگام روابط زناشویی وضو داشته باشند و در هنگام نزدیکی «بسم اللّه» بگویند و دور از انظار دیگران و در جایی که حتی بچه کوچک نیز وجود ندارد انجام دهند؛ این توصیه ها تأثیر به سزایی در کسب آرامش و دوری از تنش و اضطراب زوجین‏ در هنگام روابط زناشویی دارد.
از طرف دیگر اسلام توصیه می کند که مرد در روابط زناشویی خود، شتاب و تعجيل نکند و قبل از این که عمل دخول را انجام دهد، با همسرش به اندازه کافی ملاعبه و بازي كند تا او كاملاً آماده شود. همچنین از نگاه به فرج زن خودداری کند. این گونه دستورالعمل های اسلام، تأثیر شگرفی در تأخیر در انزال دارد.
از سوی دیگر، احکام اسلام مبنی بر کنترل نگاه، دوری از روابط آزاد با جنس مخالف، نداشتن ارتباطات نامشروع و خارج از چارچوب خانواده و خودداری از خودارضایی و استمناء، به نوعی در درمان زودانزالی نقش دارد چرا که امروزه ثابت شده است که روابط نامشروع و خودارضایی یکی از عوامل زودانزالی زوجین به حساب می آید. طبیعتاً کسی مقید به دستورات اسلام باشد، انزال زودرس کمتری خواهد داشت.
اللهم عجل لولیک الفرج
نظر
There are no comments made yet.
بهترین پاسخ Pending Moderation
0
Votes
Undo
درمان دارویی نیز یکی دیگر از راهکارهای درمان زود انزالی است. اما توجه داشته باشید که این نوع درمان در حقیقت به عنوان آخرین راهکار و در جایی که راهکارهای دیگر عملاً کارآیی نداشته باشند و چاره ای جزء آن نباشد، تجویز می گردد. همان گونه که خودتان فرمودید و عملاً تجربه نموده اید، وسایلی همچون اسپری های بی حس کننده و تأخیری و داروهای مختلف گیاهی و شیمیایی که امروزه برای تأخیر در انزال استفاده می شود همگی به نوعی دارای عوارض بوده و در خوشبینانه ترین حالت، حتی اگر عوارضی برای آنها در نظر گرفته نشود، رابطه جنسی را از حالت طبیعی خارج می کنند و فرد آن گونه که باید و شاید از ارتباط جنسی لذت نمی برد و حتی از درک کامل لذت جنسی عاجز خواهد بود. علاوه بر این، تمایل به استفاده از درمان دارویی قبل از استفاده از راهکارهای درمانی دیگر، فرد را از پرداختن به سایر راهکارهای شناختی و رفتاری که غالباً بی خطر بوده و بدون هیچ گونه عوارض جانبی هستند باز می دارد. مشکل دیگری که درمان دارویی ایجاد می کند، نوعی اعتیاد به استفاده از آن است به طوری که فرد بعد از مدتی استفاده، به استفاده از آنها عادت کرده و دیگر قادر نخواهد بود آن را کنار بگذارد و بدون استفاده از آنها به انزال مطلوب دست پیدا بکند.
بهترین حالت آن است که فرد از طریق تمرکز ذهنی و مغزی به نوعی بر سیستم اعصاب و کیفیت انزال خود تسلط داشته باشد که هرگاه خواست و اراده کرد، انزال تحقق پیدا بکند. البته این شیوه به این سادگی ها و در ابتدای امر صورت نمی گیرید و مستلزم تمرین مکرر و تقویت قدرت اراده و تمرکز ذهنی بر کنتزل اعصاب مغزی و به حداقل رساندن اضطراب فردی و محیطی است.
با این اوصاف ما در ابتدای امر، هیچ گونه از انواع درمان های دارویی را توصیه نمی کنیم و بیش از هر چیز پیشنهاد می کنیم که راهکارهای درمانی دیگر را با جدیّت و پشتکار تمرین کنید و به نتایج معجزه آسانی آنها اطمینان داشته باشید. البته اگر راهکارهای درمانی جواب نداد در این صورت، توصیه به مراجعه به متخصیصن مربوطه جهت به کار گیری راهکارهای درمانی تخصصی تر و احیاناً دارو درمانی زیر نظر متخصص می کنیم. این را بدانید که بسیاری از متخصصین از جمله سکس تراپیست ها، ارولوژیست ها، روان پزشک ها و روانشناسان با این گونه مفاهیم آشنا هستند. بنابراین بهتر است کم رویی و خجالت را کنار بگذارید و در صورت لزوم مشکل خود را با آنان در میان بگذارید تا روند درمانی به درستی پیگیری شود و احیاناً آسیبی متوجه شما و زندگی مشترک تان نگردد.
توجه داشته باشید که بسیاری از داروهای گیاهی و شیمیایی که امروزه در اینترنت و شبکه های ماهواره ای و سایر رسانه ها برای درمان زود انزالی تبلیغ می شود و یا در برخی داروخانه ها و سایر مراکز فروش یافت می شود، گذشته از این که بسیاری از آنها تقلبی و مضرّ هستند، دارای عوارض جانبی دیگری هم هستند. بنابراین اکیداً توصیه می کنیم که بدون مشورت با پزشک متخصص، سر خود و با توصیه چند دوست و آشنا به هیچ عنوان از داروهای این چنینی استفاده نکنید. توصیه می شود، راهکارهای درمانی دیگر را مرتباً تمرین کنید و تنها زمانی به دارو درمانی روی بیاورید که سایر راهکارهای درمانی عملاً ناکارآمد باشد و پزشک متخصص نیز تنها راه را درمان دارویی تشخیص دهد.
در خاتمه عرض کنم، يکي ديگر از روش هاي درمان زودانزالی را عرض می کنیم که آن، قطع رابطه جنسی و فشردن پرينه است. پرينه (يا ميان دو راه) به حد فاصل ميان بيضه و مقعد اطلاق مي شود. در اين قسمت يک نقطه ويژه وجود دارد که اگر با انگشت به آن فشار وارد شود، مي توان از انزال جلوگيري به عمل آورد. البته شايد قدري طول بکشد تا جاي دقيق آن را پيدا کنيد، اما زماني که متوجه محل دقيق آن شويد، مي توانید به طور شگفت انگيزي انزال را به تعويق اندازید.
اللهم عجل لولیک الفرج
نظر
There are no comments made yet.
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی برای این پرسش ارسال نشده است.

وبگــــــــــردی طلبۀ پاسخگو

دانــــــلود های مفیـــــــــــــــــــد

حمایت از سایت

برای حمایت از سایت لوگوی زیر را در سایت خود درج نمایید.

بیشترین دانلود ها

جدیدترین مطالب سایت