1. رستم
  2. تاریخ
  3. پنج شنبه, 12 تیر 1393
  4.  مشترک ایمیل شوید
سلام اقای همدانی من چندروزپیش یک ویدیویی رادریوتیوب مشاهده کردم که خیلی جاخوردم من خودم انقلاب راقبول دارم امام ونظام رادوست دارم اما این بخشی ازویدیوسخنرانی امام است ببنید:-) امام خمینی پس ازانقلاب درزمان جنگ وزمانی که هروزپاسدارها وعالمان دینی ترورمیشدند متاسف شدندوگفتند(((مااشتباه کردیم که انقلاب کردیم واین همه کشته بدهیم واین همه پاسدارشهیدبشودهروزیک ترورهرروزیک خونوخونریزی ولذا این راهی که مارفتیم خطاست ونبایداینقدرزودطومارپهلوی رادرهم میپیچیدیم که شاهداین حوادث باشیم واین بزرگترین خطایی بودکه ماکردیم)))))اقای همدانی این عین سخنرانی امام است این ویدیودریوتیوب موجوداست میتوانید برویدببنید
نظر
There are no comments made yet.
بهترین پاسخ Pending Moderation
0
Votes
Undo
با سلام و ادب
دوست عزیز از این کلیپ های دروغین زیاد درست کردند و شما نباید باور کنید.
مگر یک انقلاب بدون کشته و ترور به دست می آید که بگویم پشیمان شدیم؟ چرا در تظاهرات قبل انقلاب که کشته های زیادی داده شد اما پشیمان نشد و ادامه داد؟ چرا جام زهر را به اجبار نوشید؟
اتفاقا امام همیشه از انقلاب و شهید شدن در این راه دفاع می کرد که فراوان در سخنان ایشون هست.
دقت کنید که امام خمینی(س) دراین‌باره می‌فرمودند: ما بندگان خدا هستیم و در راه او حرکت می‌کنیم و پیشروی می‌کنیم. اگر شهادت نصیب شد، سعادت است و اگر پیروزی نصیب شد، سعادت است. (امام خمینی، 1372: 17 / 36)
امام خمینی(س) شهادت را مظهر ایمان به غیب و هدیه خداوند می‌دانستند و در این رابطه فرمودند:
ایمان است که شما را وادار می‌کند بروید و برای اسلام فداکاری کنید و ایمان است که مردم را در نبردها تا حد شهادت به پیش می‌برد بدون هیچ‌گونه هراسی و تا وقتی ایمان را حفظ کنید هرگز آسیب نخواهید دید. (امام خمینی، 1372: 16 / 272)
امام می‌فرمایند: «شهادت‌طلبی در راه خدا چیزی نیست که بتوان آن را با سنجش‌های بشری و انگیزه‌های عادی ارزیابی کرد». (همان: 17 / 137) و در جای دیگر عنوان می‌کنند که:
اینها [شهادت‌طلبی] یک تحولات روحی بود که مردم در مقابل تانک و توپ با مشت خالی ایستادند و کشته شدند و جلو رفتند و این پیشروی‌ها در روی موازین طبیعی ممتنع به نظر می‌آمد. (همان: 6 / 113 و 114) این حس شهادت‌طلبی بود و این حس جلو آمدن برای اسلام و شهادت بود که ما را به پیروزی رساند. (همان: 148)
اللهم عجل لولیک الفرج
نظر
There are no comments made yet.
  1. بیش از یک ماه پیش
  2. تاریخ
  3. لینک جواب
  • صفحه :
  • 1


هنوز پاسخی برای این پرسش ارسال نشده است.

وبگــــــــــردی طلبۀ پاسخگو

دانــــــلود های مفیـــــــــــــــــــد

حمایت از سایت

برای حمایت از سایت لوگوی زیر را در سایت خود درج نمایید.

بیشترین دانلود ها

جدیدترین مطالب سایت