عمل استمناء امانم رو بریده چکار کنم؟


پرسش:
سلام حاجی خوبید؟
حاجی من یه مشکل دارم که دیگه امانم رو بریده و واقعا موندم چکار کنم،راستش من یه آدم مذهبی هستم اهل نمازو...اما بخاطر دلائلی از چند سال پیش شروع به استمنا کردم و دیگه معتادش شدم هر چقدر هم سعی میکنم ترکش کنم دوباره میرم سراغش و انجامش میدم.
هیچ وقت روم نمیشد برم پیش روحانی مسجد و یا روحانیه دیگه رو در رو سوال کنم ولی اینطوری با شما به راحتی میتونم بیان کنم و کمکم کنید میدونم نمی تونید معجزه کنید اما بهم بگید چکار کنم که از دست این استمناء خلاص بشم؟ممنون حاجی

پاسخ:
سلام و عرض ادب
دوست عزیز انسان همیشه خطا کار است و در زندگی اشتباهات زیادی می کند ولی مهم همین است که از کار خود پشیمان شود و دلش نخواهد دیگر آن کار رو مرتکب شود.حال شما هم که واقعا پشیمان هستید این خیلی خوبه و مطمئن باشید خداوند بخشنده و توبه پذیر است و اگر واقعا قصد توبه دارید و ترک گناه، خدا هم می بخشد و هیچ شکی نکنید.
پس تا اینجا خیالتون بابت بخشش خدا راحت باشد چون خدا توبه کنندگان رو دوست داره ان الله یحب التوابین.البته به شرط ترک و گناه نکردن مجدد.
اما در مورد ترک این عمل ،همانطور که خودتون گفتید دوست عزیز بیشترین همت باید از ناحیه خودتون باشه و بنده تنها راهکار میدهم و این شما هستید که باید عمل کنید تا ان شالله به مرور ترک بکنید.و مطمئن باشید همت و اراده که بکنید و متوسل به اهل بیت شوید می شود به راحتی ترک کرد و بنده مطمئن هستم بچه های مذهبی مثل شما به راحتی می توانند ترک کنند.
اما مواردی که ان شالله باید دقت کنید و انجام دهید عبارتند از:
1. اولین مسئله ای که در این زمینه است ارتباط معنویی بیشتر با خداست ،یعنی در طول روز سعی کنید:
الف: نمازهاتون اول وقت.
ب: خواندن روزی دو تا چند صفحه از قرآن کریم.
ج: خواندن زیارت عاشورا در هر روز.
این سه کار رو هر روز انجام بدید و زیارت قبل از خواب شب هم قرآن رو بخونید.حتما و حتما این کار رو بکنید اگر واقعا قصد ترک دارید.
2. با عواملی که باعث می شود تحریک شوید و خود ارضایی کنید مواجه نشوید مثلا ماهواره است اصلا نگاه نکنید فیلم یا اینترنت و...هر چی هست اصلا به سمتش نرید و اگر می تونید از بین ببرید اونها رو که آینده شما رو تباه می کند.لذا از هر چیزی که باعث تحریک می شود دوری کنید مثل لباس تنگ پوشیدن،لخت بودن در حمام،دیدن زنان در تلوزیون یا زنان بد حجاب در بازار و...
3. سعی کنید حتما در طول روز ورزشی سنگین برید و فعالیت جسمی داشته باشید و اجازه ندید که بدن آسوده و آرام باشد لذا حتما یک باشگاهی برید و ورزش کنید که فوائد فراوان دیگری هم دارد.
4. تا خسته نشدی رختخواب نرو و وقتی کامل خوابتون می اومد باید بخوابید که در بستر به فکر گناه نیفتید.
5. در خانه یا محیطی خلوت اصلا تنها نمانید و سعی کنید حتما خارج شوید و در کنار خانواده و یا دوستان باشید
6. خود رو جریمه کنید که هر وقت مرتکب این عمل شدید مثلا روزه بگیرید تا بوسیله این جریمه ها عاملی برای ترک آن شود.
7. ذکر لاحول و لا قوه الا بالله را زیاد بگید مخصوصا زمانی که افکار جنسی به سراغتون میاد.
8. اگر دوستانی هم دارید که ناباب هستند یا ممکنه باعث تحریک شما و شما رو تشویق به گناه کنند حتما دوری کنید و دوستان خود رو از افراد مذهبی ونماز خوان و مومن قرار دهید تا باعث به گناه افتادن شما نشوند.
9. در ضمن با مضرات این کار هم آشنا شویید و مطالعه کنید که استمنا چقدر ضرر جسمی و در موارد مختلف هم این ضرر وجود داردمثلا:
الف: پيامدهاى جسمانى: ضعف چشم و بينايى، تحليل رفتن قواى جسمانى، عقيم شدن و ناتوانى در توليد مثل، پيرى زودرس، ضعف مفاصل، لرزش دست، زشتى  چهره و از بين رفتن طراوت صورت.
ب: پيامدهاى روحى و روانى: ضعف حافظه و حواس‏پرتى، اضطراب، منزوى شدن و گوشه‏گيرى، افسردگى، بى‏نشاطى و لذت نبردن از زندگى، پرخاشگرى و  بداخلاقى و تندخويى، كسالت دائمى، ضعف اراده.
ج: عوارض اجتماعى: ناسازگارى خانوادگى، بى‏ ميل شدن به همسر و ازدواج، ناتوانى در ارتباط با جنس مخالف و همسر، بى‏غيرت شدن، احساس طرد شدن، از بين  رفتن عزت، پاكى، شرافت و جايگاه اجتماعى، دير ازدواج كردن و لذت نبردن از زندگى مشترك.
اين پيامدها برگرفته ازنامه هاي كساني است كه با ما مكاتبه داشته و از اين بيماري رنج و سختي بسياري متحمل شده اند و نظريات علمي و پزشكي نيز آنها را تأييد مي كند.
10. مهمتر از همه این مباحث دوست عزیز ازدواج رو سخت نگیرید و اگر در سنی هستید که موقعه ازدواج هست تعلل نکنید و با توکل به خدا جلو برید و با انتظارات کم ان شالله ازدواج کنید چرا که وقتی انسان به گناه بیفته ازدواج بر او واجب می شود.خیلی از توقعات و رسم و روسوم ها رو کنار بگذارند خانواده ها به راحتی می شود ازدواج کرد.
این ها مواردی بودند که تاثیر زیادی در ترک این عمل دارند ان شالله اراده و همت کنید و عمل کنید تا ترک کنید و در حین ترک هم اگر باز مشکلی پیش اومد بفرمایید تا کمکتون کنم.

موفق باشید.

نظرات (50)

This comment was minimized by the moderator on the site

ازدواج بدترین ومزخرفترین راه برای استمنا هست. من خودم برای گناه نکردن ازدواج کردم. الان هم خودارضایی میکنم. وهم وقتی یک مردِ خوش اخلاق وخوش قیافه میبینم تنها ارزوم اینه که توبغلش باشم. ازدواج باید باعقل باشه. باکسیکه واقعا باهاش خوشحالید ازدواج...

ازدواج بدترین ومزخرفترین راه برای استمنا هست. من خودم برای گناه نکردن ازدواج کردم. الان هم خودارضایی میکنم. وهم وقتی یک مردِ خوش اخلاق وخوش قیافه میبینم تنها ارزوم اینه که توبغلش باشم. ازدواج باید باعقل باشه. باکسیکه واقعا باهاش خوشحالید ازدواج کنید. و با دلایلِ عقلی درست. وباعشقِ.عشق مهمترین چیزهست

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
همون عقل درسته چون عشق انسان رو کر و کور می کند.

This comment was minimized by the moderator on the site

جناب مثل اینکه شما هم با خودت درگیری داریا. یه جا میای عوارض جنسی این کار رو میگی بعدش بلا فاصله توصیه به ازدواج میکنی. چجوری این تناقض رو توجیه میکنین شما؟؟؟؟
خوبه آدم قبل از اینکه مطلبی رو بگه و در اختیار بقیه قرار بده یه کمی راجع به ابعاد...

جناب مثل اینکه شما هم با خودت درگیری داریا. یه جا میای عوارض جنسی این کار رو میگی بعدش بلا فاصله توصیه به ازدواج میکنی. چجوری این تناقض رو توجیه میکنین شما؟؟؟؟
خوبه آدم قبل از اینکه مطلبی رو بگه و در اختیار بقیه قرار بده یه کمی راجع به ابعاد مختلف حرفش فکر کنه و همین جوری نیاد مطالبی رو که توی هر سایت و وبلاگ مزخرفی مطرح میشه بگه.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

تناقض؟
میدونید تناقض چیه اصلا؟

This comment was minimized by the moderator on the site

ترک این کار چه فایده ای داره وقتی به انواع و اقسام عوارض این کار دچار شدی اون عوارضم متاسفانه راه درمان نداره؟؟؟؟
وقتیم همین عوارض راه درمان نداشته باشه ازدواج هم منتفی میشه و تحت هیچ شرایطی نمیشه ازدواج کرد. این روشایی که شما گفتین به درد آدمایی...

ترک این کار چه فایده ای داره وقتی به انواع و اقسام عوارض این کار دچار شدی اون عوارضم متاسفانه راه درمان نداره؟؟؟؟
وقتیم همین عوارض راه درمان نداشته باشه ازدواج هم منتفی میشه و تحت هیچ شرایطی نمیشه ازدواج کرد. این روشایی که شما گفتین به درد آدمایی میخوره که هنوز به این کار اعتیاد پیدا نکردن نه امثال من که نوجوونی و جوونیشون رو با لین کار تباه کردن و یه آینده ی وحشتناک و خیلی تاریک برای خودشون ساختن تازه بدون اینکه بدونن این کار چه عواقب بدی داره.
حالا شما بازم میگین امثال من که همه چیشون رو باختن بازم ترک کنن؟؟؟؟
چه سودی بهشون میرسونه؟؟؟ صرف توبه کردن همه ی عوارض این کار رو درمان میکنه؟؟؟؟ اصلا این آدم به خاطر عوارضی مثه زودانزالی و کوچک شدن بیضه و عقیم شدن میتونه حق زندگی کردن و تشکیل خونواده داره؟؟؟ اصلا میتونه مثه باقی آدما از زندگیش لذت ببره؟؟؟ میتونه مثه اونا یه رابطه جنسی لذت بخش رو تجربه کنه؟؟؟ آیا بعد از ترکشم باید یه عمر با بدبختی زندگی کنه؟؟؟؟

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

اگر قبلا نماز و روزه می گرفتین و حالا نمی تونید - خیلی شهوتی می شوید با دیدن این فرد و اون فرد و عکس و اینها. مواظب باشید که چیز خور تون نکرده باشن. مثلا هورمون توی غذاتون نریزن و یا مواد تستسترون دار- افراد حسود که می خوان مانع انسان صالح بشن از...

اگر قبلا نماز و روزه می گرفتین و حالا نمی تونید - خیلی شهوتی می شوید با دیدن این فرد و اون فرد و عکس و اینها. مواظب باشید که چیز خور تون نکرده باشن. مثلا هورمون توی غذاتون نریزن و یا مواد تستسترون دار- افراد حسود که می خوان مانع انسان صالح بشن از همون کودکی و نوجوانی براش توطئه می کنند. محکم باشید و به خدا توکل کنید هر وقت و هر مکان که تحریک می شوید یه آیه الکرسی همراه داشته باشید بهش نگاه کنید و با صدایی که اطرافیان بشنود بخوانید. قرآن بخوانید تا منیع وسوسه را پیدا کنید

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام من چند وقته دچار مشکل دیدین فیلم های بد هستم و هرکاری هم میکنم نمیتونم ازش دوری کنم لطفا راهنماییم کنید من
پسری 16ساله همستم

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام و ادب
چند نکته و راه حل عرض می کنم که باید عمل کنید و همت و تلاش داشته باشید تا ترک کنید:
۱) تصاوير و متن‌هاي مستهجن، قدرت تخيل انسان را به كار مي‌اندازند كه بار‌ها و بارها، دوباره و دوباره به آن سايت‌ها مراجعه كنند. فرد در ذهن خودش اين...

با سلام و ادب
چند نکته و راه حل عرض می کنم که باید عمل کنید و همت و تلاش داشته باشید تا ترک کنید:
۱) تصاوير و متن‌هاي مستهجن، قدرت تخيل انسان را به كار مي‌اندازند كه بار‌ها و بارها، دوباره و دوباره به آن سايت‌ها مراجعه كنند. فرد در ذهن خودش اين تصويرها و داستان و متن‌ها را بارها و بارها در ذهن خود تصور مي‌كند و تحريك مي‌شود. معتادان به اين سايت‌ها كم‌كم وقت بيشتر و بيشتر و تصاوير مستهجن‌تر و مستهجن‌تري را طلب مي‌كنند. اما اين فقط در فضاي مجازي اينترنت نيست. هر چه كه فرد بيشتر پيش مي‌رود و بيشتر در سايت‌هاي مستهجن غرق مي‌شود، تشخيص فضاي مجازي از فضاي واقعي و التزامات اخلاقي‌اش برايش مشكل‌تر مي‌شود. در درجه اول ديگر هيچ محتواي مستهجني براي او شوك‌برانگيز نيست. او ديگر ميخكوب نمي‌شود. هيچ چيزي برايش زشت نيست. در سايت‌هاي مستهجن فقط به تمايلات طبيعي جنسي پرداخته نمي‌شود. بخش عظيمي از اين تصاوير و متن‌ها مربوط به كساني است كه از انحرافات جنسي رنج مي‌برند. در آخرين مرحله و شديد‌ترين مرحله از اعتياد به سايت‌هاي مستهجن، خود فرد هم ممكن است اين رفتارهاي انحرافي را انجام دهد. پس با همۀ اين مشكلات بايد اقدامي كرد.
۲) درمان مشكل اعتياد مجازي (ديدن تصاوير مستهجن):
اگر هنوز هم به دیدن تصاویر و فیلم های مستهجن عادت دارید نکات زیر را با دقت مطالعه کنید.
توجه: ممكن است اين موارد درنظر بعضي ساده جلوه كند، ولي هنگام عمل روشن مي شود كه اثر معجزه آسايي دارد.
* ازدواج در نخستين فرصت: ازدواج، تاثير قابل توجهي در مبارزه بااين انحراف جنسي دارد.
* اجتناب ازتحريكات مصنوعي: مانند رمان هاي عشقي، فيلم ها و عكس هاي شهوت انگيز.
* داشتن برنامه فشرده و تمام وقت: براي تمام شبانه روز خود، برنامه تنظيم كنند، به طوري كه وقت بيكار و بدون برنامه نداشته باشند. تفريح و ورزش را هم حتما در برنامه داشته باشيد.
* بايد عادتي جانشين عادتي گردد: روانشناسان مي گويند: براي ترك يك "عادت بد" حتمابايد سراغ "عادت خوب" رفت و آن را جانشين عادت بد نمود.
* پرهيز از مطلق تنهايي: هرگز تنها نباشيد. تنهايي، محيط كاملا مناسبي براي پرورش ميكروب اين اعتياد است.
* تلقين و تقويت اراده: "تلقين" نيز در مبارزه با اين عادت، نقش مهمي را بازي مي كند. به گفته و اعتراف افرادي كه مبتلا به سايت هاي غيراخلاقي بوده اند: نخستين گام در اين راه "اراده وتصميم" است.
* پرهيز كامل از منحرفين: از معاشرت و همنشيني با افراد منحرف و مبتلا به اين عادت، درهمه أوقات، بايد دوري جست.

- نكتۀ نهايي:
براي قطع كردن أعمال گناه سعي كنيد با مشغوليت پر نشاطي كه براي خود ايجاد مي كنيد، به يكباره از آن دست بشوييد و نگذاريد حتي دقايقي شيطان به سمت شما بيايد؛ روي پاي خود محكم بايستيد و نفس عميق بكشيد و بارها با خود تكرار كنيد كه "مي توانم". با ورزش و مشغوليت هاي صحيح در تن و فكر خود خستگي ايجاد كنيد تا فضاي خالي براي جولان شيطان وجود نداشته باشد.
ضمناً براي جلوگيري از مشكلات زندگي به مقولۀ ازدواج بيشتر فكر كنيد. صحبتي با والدين داشته باشيد تا مقدمات ازدواج برايتان ايجاد شود.
از دوست مذهبي خود هم كمك بگيريد و بگوييد شما را تنها نگذارد. دوستان در اين امر مي توانند نقش بسزايي داشته باشند.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

خب اگر بچه های کلاس باشن این منحرفین و همنشین ها و بیشترشون هم همدست شیطان باشن اون بچه تک و تنها چه جوری از پس اینا بر بیاد؟

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام من یه دختره۱۶ساله هستم که استمنا میکردم و فیلمای بدمیدیدم اولا نمیدونستم گناهه ولی وقتی فهمیدم توبه کردم ولی بازم دچارش شدم بارهاتوبه کردمو توبه شکستم تااینکه الان دوهفتس که نه استمناکردم و نه فیلم دیدم و نه گناهی ازم سرزده ولی امروز فیلم...

سلام من یه دختره۱۶ساله هستم که استمنا میکردم و فیلمای بدمیدیدم اولا نمیدونستم گناهه ولی وقتی فهمیدم توبه کردم ولی بازم دچارش شدم بارهاتوبه کردمو توبه شکستم تااینکه الان دوهفتس که نه استمناکردم و نه فیلم دیدم و نه گناهی ازم سرزده ولی امروز فیلم پورن (سکسی) دیدم بخدابه قصدلذت نبود سریع فیلماروپاک کردم ولی ... د ولی من هیچ حس لذت و شهوانی نداشتم و سریع شروع کردم به راه رفتن ومنحرف کردن ذهنم میخواستم بدونم بادیدن این فیلماگناه کردم؟
من تواین دوسال اخیر حتی یبارباوضودست روقران گذاشتموبه خودم قول دادم ک گناه نکنم ولی نشد بخداا من ازگناه خوشم نمیاد ولی شد خستم از همه چی دیگ دنیابرام بی ارزش شده و حس میکنم خدادیگه حرفامونمیشنوه شماجوابمو بدین من بااین همه توبه شکنی و گناه چیکارکنم؟بخداخسته شدم دیگه نمیخوام گناه کنم تروخداجوابموبدین نمیدونم کجامیتونم جوابمو ببینم ولی شده کل سایتوزیرورومیکنم فقط جوابموبدین من خیلی مذهبیو چادریم نمیخوام ک دیگ گناه کنم خواهش میکنم جوابموبدین دیگ ازگریه و گوشه نشینی خسته شدم
اگ همت کنمو دیگ اینکارونکنم خدامیبخشه؟؟؟

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
بله توبه کنید و دیگه سمتش نرید و با کار خوب جبران کنید خدا میبخشه.
علت این عمل همون فیلم و عکس و ... هست که باید دوری کنید و به هیچ قصدی نگاه نکنید. مگه میشه فیلم های غیر اخلاقی رو به قصد غیر لذت هم دید؟ هر کس که این فیلم ها رو ببینه گناه...

با سلام
بله توبه کنید و دیگه سمتش نرید و با کار خوب جبران کنید خدا میبخشه.
علت این عمل همون فیلم و عکس و ... هست که باید دوری کنید و به هیچ قصدی نگاه نکنید. مگه میشه فیلم های غیر اخلاقی رو به قصد غیر لذت هم دید؟ هر کس که این فیلم ها رو ببینه گناه مرتکب میشه و بدونه عواقبش همین خود ارضایی و ... میشه.
پس تلاش کنید در پاک بودن جسم و روحتون.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
ازدواج موقت در سن 16سالگی توصیه میشود یا خیر

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
توصیه ما تنها ازدواج دائم هست و نباید سخت بگیرید شرایط رو.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام به همه ای خوانندگان این نوشته(مردی 24ساله با 12 سال درگیر این مشکل)
اولش باید بگم که ترک عمل غیر اخلاقی محال نیست ولی وحشتناکاً سخته حضرت یوسف و ابن سیرین و... تونستند
پس انسان با شهوت هم میتونه! فقط نمی دونیم چه جوری؟
مهمترین مسئله در مهار...

سلام به همه ای خوانندگان این نوشته(مردی 24ساله با 12 سال درگیر این مشکل)
اولش باید بگم که ترک عمل غیر اخلاقی محال نیست ولی وحشتناکاً سخته حضرت یوسف و ابن سیرین و... تونستند
پس انسان با شهوت هم میتونه! فقط نمی دونیم چه جوری؟
مهمترین مسئله در مهار این مشکل "اراده و توکل" هستش اینا به شدت تاثیر گذاره
بعدش هم خودت باید خودتو در سرازیری این عمل غیر اخلاقی نزاری
همه خودشون می دونن که کجا ها دیگه احتمال عبور از خط قرمز داره
از ادمین سایت یه سوال دارم(باشرمندگی که صریحا می نویسم)
1-آیا مکیدن (suck) آلت تناسلی زوجین عمل اخلاقی و در کل مجازیه؟
2-در استمنا مقداری کمی آب چسبنده قبل منی که میاید غسل واجب میکنه؟ آیا در این حد هم اسلام نکوهش کرده یانه؟
اگه پیام فرستادید به ایمیلم هم بفرستید
ممنون سایت خوبی دارید

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
غیر معصوم هم می تواند به راحتی گناهان بزرگ رو انجام ندهد.
1. شرعا حرام نیست.
2. غسل ندارد اما مورد نکوهش هست و مقدمه کار حرام.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام حاج آقا،خدا خیرتون بده بابت زحماتی که برای این سایت میکشید،عاجزانه از کسایی که به این مشکل دچارند میخوام که به سایت ....com سر بزنند،هیچ جایی مثل این سایت به آدم امیدواری نمیده،ترک گناه در 40 روز...امتحانش مجانیه ولی قول میدم که اگه بخواید...

سلام حاج آقا،خدا خیرتون بده بابت زحماتی که برای این سایت میکشید،عاجزانه از کسایی که به این مشکل دچارند میخوام که به سایت ....com سر بزنند،هیچ جایی مثل این سایت به آدم امیدواری نمیده،ترک گناه در 40 روز...امتحانش مجانیه ولی قول میدم که اگه بخواید نتیجه میگیرد...چون خیلیا گرفتن

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
سایت رو دیدم. دوست عزیز به هر سایتی به راحتی اعتماد نکنید.
این سایت مورد تایید نیست.

This comment was minimized by the moderator on the site

بابا من خواسگار ندارم 32 سالمه ازدواج از کجا بیارم

This comment was minimized by the moderator on the site

به این چیز نمیشه این مشکلات را حل کرد، هم پسرها دارند عذاب می‌کشند و هم دخترا، به جای این کارها دنبال راهی باشید که ازدواج را تسهیل کنید. شماها که اینقدر دغدغه دارید اعتراض کنید مثلا چند روز در حوزه علمیه اعتصاب کنید. همه این چیزا را میدونیم صد...

به این چیز نمیشه این مشکلات را حل کرد، هم پسرها دارند عذاب می‌کشند و هم دخترا، به جای این کارها دنبال راهی باشید که ازدواج را تسهیل کنید. شماها که اینقدر دغدغه دارید اعتراض کنید مثلا چند روز در حوزه علمیه اعتصاب کنید. همه این چیزا را میدونیم صد بار هم جاهای مختلف خوندیم، از ۱۴۰۰ سال پیش هم بوده اینها. الان اونهایی هم که ازدواج کردند زیر بار مشکلات اقتصادی دارند له مشند، همه هم داریم می‌بینیم این ها را باز ساکت نشستیم. دیگه وقتی این حرفهای آخوندا را میشنوم حس بدی بهم دست میده، فقط حرف میزنند. وقتی می‌گید ازدواج کنید باید بستری فراهم باشه. رهبر در جمع دانشجویان بر واسطه گری و زنده شدن اون تاکید دارند، واقعا الان مشکل ازدواج جوان ها واسطه گری هست؟ ۱۰۰ تا کار بدید به من متناسب با تحصیلات دانشجویانی که گرفتید من مرد نیستم تا یک ماه دیگه صد نفر را نشونم سر سفرهٔ عقد.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
فراهم کردن بستر ازدواج کار مسئولین هست و الا ما که کاره ای نیستیم.
البته عمده مشکلات ازدواج توقعات و انتظارات بالای خانواده هاست .

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام حاج اقا من پسری۱۶ساله هستم ک به دختر یکی از اقوام علاقه مند شده ام بطوری ک این موضوع باعث افسردگی من و گوشه گیری ام شده تمام فکر و ذکر افکارم شده ان دختر ب نظر شما چکار کنم؟؟؟؟؟؟

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
به ایشون فکر نکنید و خودتون رو با درس و ورزش مشغول کنید.
در این لینک توضیحات کامل هست:

http://www.t-pasokhgoo.ir/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%88-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87/%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%87%D8%A...

سلام
به ایشون فکر نکنید و خودتون رو با درس و ورزش مشغول کنید.
در این لینک توضیحات کامل هست:

http://www.t-pasokhgoo.ir/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%88-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87/%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C/171-2013-05-05-18-52-45.html

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام دختریم 18 ساله چند مدته به این مشکل گرفتار شدم اوایل برام مهم نبود اما الان احساس میکنم اعتقادام داره کم میشه نمیدونم باید چیکار کنم چند بار موفق شدم کنارش بزارم اما باز دچار شدم.میدونم هرچی بیشتر نماز بخونم و باخودم تنها نباشم از یادم میره...

سلام دختریم 18 ساله چند مدته به این مشکل گرفتار شدم اوایل برام مهم نبود اما الان احساس میکنم اعتقادام داره کم میشه نمیدونم باید چیکار کنم چند بار موفق شدم کنارش بزارم اما باز دچار شدم.میدونم هرچی بیشتر نماز بخونم و باخودم تنها نباشم از یادم میره و شاید موفق بشم اما الان ی طوری شده نمیتونم حتی نماز بخونم من قبلا این طوری نبودم حتی برای نماز صبح پا میشدم اما الان نتها صبح پانمیشم بقیشم نمیخونم نمیخوام گمراه شم همه توی فامیل و اشنا به من به چشم ی دختر پاک و چادری میبینن نمیخوام معصومیتم بخاطر این از بین بره احساسکنم از درگاه خدا ترک شدم من بدجور گرفتار شدم اصلا من همچین ادمی نبودم اما تحت تاثیردوستام قرار گرفتم همشون تو مدرسه از این چیزا حرف میزدن و من میگفتم زشته بده منو مسخره میکردن میگفتن پاستوریزه زن حاجی بچه مثبت اینقد گفتن منم رفتم بببینم چیه البته این موضوع رو فقط خودم میدونم کسی نمیدونه لطفا راهنماییم کنید که هم کم کم این رو کنار بزارم هم پشت کنکورم امسال قشنگ درس بخونم من مطمعنم اگه برم سمت نماز کم کم همه چی حل میشه میگفتن نماز پایه و ستون دینه پایه ی خیمه اگه اون برداشته بشه همه چی خراب میشه نمیخوام از دستش بدم من چطور این حسو پیدا کنم که برگردم لطفا حدیثی ایه ای حرفی راهنمایی هرچیزی که فکر میکنید میتونه انگیزه برگشت شه رو بگید راهنمایی کنید اگه ادامه پیدا کنه هیچی جز سیاهی نیست ..ممنون اگر پاسخ بدید

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
همین که قبح اینکار و زشتی و بزرگی گناه رو می دونید و اینکه چه ضربه ای بهتون میزنه خیلی خوبه و نصف راه رو پیش رفتید.
نصف دیگر راه همت و اراده شماست در ترک.ببینید شما وقتی به مسائل جنسی فکر نکنید و یا از مسائلی که باعث تحریک شما میشه دوری...

با سلام
همین که قبح اینکار و زشتی و بزرگی گناه رو می دونید و اینکه چه ضربه ای بهتون میزنه خیلی خوبه و نصف راه رو پیش رفتید.
نصف دیگر راه همت و اراده شماست در ترک.ببینید شما وقتی به مسائل جنسی فکر نکنید و یا از مسائلی که باعث تحریک شما میشه دوری کنید به سمت این گناه نخواهید رفت. پس تلاش کنید فکرتون رو کنترول و محیطتون رو سالم کنید.
به خودتون قول بدید که کنار میزارید و بدونید موفق میشید.
به توصیه های ذکر شده در پست هم عمل کنید مشکلات به امید خدا رفع می شود.
موفق باشید

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

عذر ميخوام ازدواج اولويت دهم؟!!!!!!!!

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
طبق اولویت ما نگذاشتیم و اینطور نبوده که بگیم به ترتیب عمل کنند.
اتفاقا در تذکر 10 ذکر کردیم:
...و اگر در سنی هستید که موقعه ازدواج هست تعلل نکنید...
یعنی اگر جوانی در سن ازدواج هست باید همین مورد رو عمل کند.

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام من 16 سالمه .از سن 15 سالگی که با وسوسه یکی از دوستانم شروع به خود ارضایی کردم ولی ولی در کل تا به الان شاید به 10بار هم نرسیده باشه خدا رو شکر الان 2 ماهیه ترک کردم ولی وسوسه های دوستام خیلی منو آشفته کرده مخصوصا در مدرسمون ک بدتر هست...

با سلام من 16 سالمه .از سن 15 سالگی که با وسوسه یکی از دوستانم شروع به خود ارضایی کردم ولی ولی در کل تا به الان شاید به 10بار هم نرسیده باشه خدا رو شکر الان 2 ماهیه ترک کردم ولی وسوسه های دوستام خیلی منو آشفته کرده مخصوصا در مدرسمون ک بدتر هست دوست خوب اصلا ندارم برای همین تو شرایط و فضای بدی قرارگرفتم لطفا کمکم کنید میترسم باز تو این دام بیوفتم ک باز شروع به این کار کنم

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
علی آقا بدون دوست بودن بهتر از دوست بد هست. شما چرا هیئت ها محل و مسجد محل نمیرید؟ خب اونجا بچه های خوب پیدا میشه.
باید از زمینه های فساد و شهوت دوری کنید تا اذیت نشید.

This comment was minimized by the moderator on the site

ببخشيد يه سوال ديگه!
اين كار زشت گناه كبيرس؟!

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
از گناهان بزرگی است که خدا به شدت نهی کرده است.

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
از گناهان بزرگی است که خدا به شدت نهی کرده است.

This comment was minimized by the moderator on the site

منم خيلي از اين مشكل رنج ميبرم!
از خودم هم متنفر شدم چون نميتونم تركش كنم!
اين راه هايي كه گفتين خوبن اما ميشه يه راهي بگين ك توو تصميممون براي ترك اين كار زشت دچار سستي نشيم؟
خيلي خوشحالم كه اين سايتو پيدا كردم!
ازتون خيلي ممنونم!
+ضمنا اون فرد...

منم خيلي از اين مشكل رنج ميبرم!
از خودم هم متنفر شدم چون نميتونم تركش كنم!
اين راه هايي كه گفتين خوبن اما ميشه يه راهي بگين ك توو تصميممون براي ترك اين كار زشت دچار سستي نشيم؟
خيلي خوشحالم كه اين سايتو پيدا كردم!
ازتون خيلي ممنونم!
+ضمنا اون فرد مثلا دكتر نميدونه ( و الا ) رو ،،، نمينويسن (و علي!!!)
اينو نميدونه چه برسه به پزشك بودن!
تاسف داره واقعا....

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
در هنگام ترک و وقتی شیطان فشار میاره به نظرم صحبت با یک روحانی و طلبه یا دوست مومن خیلی تاثیر مثبتی داشته باشد.

This comment was minimized by the moderator on the site

حاج آقا من یه مدته به این مرض خود ارضایی گرفتار شدم میشه یه راهکار بهم بدین.

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
نکات همین پست همه راهکار بودن دیگه.
ازدواج و دوری از عوامل تحریک کننده مهمترین راهکار هستند.

This comment was minimized by the moderator on the site

سوره یوسف را هر چند شب یک بار امتحان کنید.

This comment was minimized by the moderator on the site

جوابهای شما رو به افرادی که گفته بودند استمنا مضر نیست خوندم. با تاسف باید گفت که اطلاعات شمایی که گفتید علیکم بالمطالعه غلط هست و چیزهایی که نوشتید احتمالا از منابع مسیحی برداشتید که اونها هم مثل شما هستند، خیلی فرقی بین شماها نیست. من هم مثل...

جوابهای شما رو به افرادی که گفته بودند استمنا مضر نیست خوندم. با تاسف باید گفت که اطلاعات شمایی که گفتید علیکم بالمطالعه غلط هست و چیزهایی که نوشتید احتمالا از منابع مسیحی برداشتید که اونها هم مثل شما هستند، خیلی فرقی بین شماها نیست. من هم مثل شما معتقدم خودارضایی درست نیست اما به دروغ متوسل نمیشم و سعی میکنم انگلیسی بخونم. اما این مطلب از سایت http://www.webmd.com:
"While it once was regarded as a perversion and a sign of a mental problem, masturbation now is regarded as a normal, healthy sexual activity that is pleasant, fulfilling, acceptable, and safe. It is a good way to experience sexual pleasure and can be done throughout life."
ترجمه اش:
در حالی که استمنا قبلا به عنوان یک مشکل روحی شناخته میشد، اما حالا به عنوان فعالیت جنسی سالمی شناخته میشود که لذت بخش، ارضا کننده، قابل قبول و امن هست. این عمل یک راه خوب برای تجربه لذت جنسی بوده و میتوان در تمام زندگی آن را انجام داد.
و آدرس دقیقش:
http://www.webmd.com/sex-relationships/guide/masturbation-guide
من که میدونم منتشر نمیشه اما فقط گفتم شما بدونید. البته بهتر هم هست که منتشر نشه چون بندگان خدا میفهمند که هم خیلی از طلاب و علما حرف های نادرست و آبکی میزنند و هم جرات شان بر گناه استمنا زیاد میشه چون میفهند که واقعا از نظر جسمی دست کم ضرری نداره.
=============================
پاسخ:
مطالبی عرض کردم که از منابع مسیحی و اسلام نیست و علیکم بالمطالعه:
http://www.t-pasokhgoo.ir/%D8%A7%D9%86%D8%AC%D9%85%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%B4-%D9%88-%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE/%D9%85%D8%B6%D8%B1%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D8%B1%D8%B6%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%B8%D8%B1-%D8%B9%D9%84%D9%85%DB%8C-%D9%88-%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C.html
ای کاش شما که ادعای طلبه بودن دارید کمی دایره تحقیقات رو بالا میبرید و همچون بعضی غرب زده نمی شدید.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام من یک دختر 23 ساله هستم که متاسفانه از نوجوانی معتاد به خودارضایی شدم با اینکه دوست ندارم این کار را انجام دهم ولی به شدت احساس نیاز میکنم. متاسفانه پدر بنده با وجود داشتن خواستگاران بسیار خوب به هیچ وجه اجازه ازدواج به من نمیدهد و از نظر...

با سلام من یک دختر 23 ساله هستم که متاسفانه از نوجوانی معتاد به خودارضایی شدم با اینکه دوست ندارم این کار را انجام دهم ولی به شدت احساس نیاز میکنم. متاسفانه پدر بنده با وجود داشتن خواستگاران بسیار خوب به هیچ وجه اجازه ازدواج به من نمیدهد و از نظر او من باید فقط ادامه تحصیل بدهم.دیگر خسته شدم خودارضایی اثرات خیلی بدی روی روح و جسمم میگذارد. به نظر شما من چکار میتوانم بکنم؟

پاسخ طلبه پاسخگو:
سلام و ادب
شما حتما باید ازدواج کنید و هر طور شده باید پدرتون رو از طریقی توجیه کنید که اجازه ازدواج بدهند.
با مادرتون یا شخصی که نزدیک به پدر هست صحبت کنید که راضی کنند به ازدواج شما.
یا خودتون با تمام احترام و حیا با پدرتون صحبت کنید و توجیه شون کنید.
در کنار این به مورادی که در همین پست گفتیم عمل کنید و بدانید این کار عوارض خیلی بد و جبران ناپذیری دارد و ممکن است یک عمر پشیمانی برایتان ایجاد کند.
موفق باشید

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
من یک دختر 23 ساله هستم که متاسفانه از نوجوانی معتاد به خودارضایی شدم با اینکه دوست ندارم این کار را انجام دهم ولی به شدت احساس نیاز میکنم. متاسفانه پدر بنده با وجود داشتن خواستگاران بسیار خوب به هیچ وجه اجازه ازدواج به من نمیدهد و از نظر...

با سلام
من یک دختر 23 ساله هستم که متاسفانه از نوجوانی معتاد به خودارضایی شدم با اینکه دوست ندارم این کار را انجام دهم ولی به شدت احساس نیاز میکنم. متاسفانه پدر بنده با وجود داشتن خواستگاران بسیار خوب به هیچ وجه اجازه ازدواج به من نمیدهد و از نظر او من باید فقط ادامه تحصیل بدهم.دیگر خسته شدم خودارضایی اثرات خیلی بدی روی روح و جسمم میگذارد. به نظر شما من چکار میتوانم بکنم؟

پاسخ مدیر سایت :
سلام و ادب
شما حتما باید ازدواج کنید و هر طور شده باید پدرتون رو از طریقی توجیه کنید که اجازه ازدواج بدهند.
با مادرتون یا شخصی که نزدیک به پدر هست صحبت کنید که راضی کنند به ازدواج شما.
یا خودتون با تمام احترام و حیا با پدرتون صحبت کنید و توجیه شون کنید.
در کنار این به مورادی که در همین پست گفتیم عمل کنید و بدانید این کار عوارض خیلی بد و جبران ناپذیری دارد و ممکن است یک عمر پشیمانی برایتان ایجاد کند.
موفق باشید

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام حاج آقا خسته نباشيد
حاج آقا فرمودين بايد قضا بشه توي قضاكردن حرفي نيست من براي اينكه گناهام بخشيده بشه و از پرونده ي اعمالم پاك بشه هركاري مي كنم ولي حاج آقا اين كار شامل حال اون افرادي هم ميشه كه اصلا نميدونستن اين عمل گناهه. اصلا من فكر...

سلام حاج آقا خسته نباشيد
حاج آقا فرمودين بايد قضا بشه توي قضاكردن حرفي نيست من براي اينكه گناهام بخشيده بشه و از پرونده ي اعمالم پاك بشه هركاري مي كنم ولي حاج آقا اين كار شامل حال اون افرادي هم ميشه كه اصلا نميدونستن اين عمل گناهه. اصلا من فكر ميكردم اين غسل بعد از ازدواج واجبه و نميدونستم كه اين عمل غسل داره.
مرجع تقليدمم حضرت آقاست.(امام خامنه اي)

پاسخ طلبه پاسخگو:
سلام
ممنونم.
بله گناهانتون حتما پاک میشه درسته نمی دونستید ولی باید سوال می کردید و از مسائل دینی اطلاع پیدا می کردید اما گناهتون خیلی کمتره و با توبه همگی پاک خواهد شد ان شالله.
نماز و روزه ها باید قضا بشند.
از این به بعد مراقب باشید.
یا علی

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

در جواب"یک پزشک متخصص حالا هرچی"
در پسر ها به خودی خود این اتفاق هرچند وقت درمیون هنگام خواب می افته (اونجوری که من اطلاع دارم) پس دیگه نیازی به این کار نیست.

پاسخ طلبه پاسخگو:
بر فرض در خواب هم نباشه باز هم نیازی نیست.
این بنده خدا هم به دروغی...

در جواب"یک پزشک متخصص حالا هرچی"
در پسر ها به خودی خود این اتفاق هرچند وقت درمیون هنگام خواب می افته (اونجوری که من اطلاع دارم) پس دیگه نیازی به این کار نیست.

پاسخ طلبه پاسخگو:
بر فرض در خواب هم نباشه باز هم نیازی نیست.
این بنده خدا هم به دروغی نوشته یک پزشک متخصص و الا یه شخص ساده و کم سواده.بنده میشناسمش.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام من هم مدتی هست دارم سعی می کنم ترکش کنم ما را هم دعا کنید امیدوارم که از عهده این کار بربیام.
راستی ممنون خیلی از مطلبتون استفاده کردم.

پاسخ طلبه پاسخگو:
سلام و عرض ادب
خدا رو شکر که چنین تصمیمی گرفتید و ان شالله موفق خواهید شد چرا که اراده...

سلام من هم مدتی هست دارم سعی می کنم ترکش کنم ما را هم دعا کنید امیدوارم که از عهده این کار بربیام.
راستی ممنون خیلی از مطلبتون استفاده کردم.

پاسخ طلبه پاسخگو:
سلام و عرض ادب
خدا رو شکر که چنین تصمیمی گرفتید و ان شالله موفق خواهید شد چرا که اراده شماها بالاست و حتما میتونید.
این ایام هم متعلق به آقا ابی عبدالله است که ازش بخواید تا کمک کنه.بنده حقیر هم حتما دعاگویتان هستم.
خواهش میکنم لطف دارید.
التماس دعا

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

این دکتر محترم که خود ارضایی رو جایز دونسته که همین جا در سواد ایشون شک کردم
هنوز منبع رو معرفی نکردن در خصوص عقیم کردن مردان توسط پیامبر؟
چیزی گفتند که گفته باشند؟!!درسته؟چرندی پراندند که گفته باشند؟!!
حرف مفت چقدر بازار دارد در لباس روشنفکری!
آق...

این دکتر محترم که خود ارضایی رو جایز دونسته که همین جا در سواد ایشون شک کردم
هنوز منبع رو معرفی نکردن در خصوص عقیم کردن مردان توسط پیامبر؟
چیزی گفتند که گفته باشند؟!!درسته؟چرندی پراندند که گفته باشند؟!!
حرف مفت چقدر بازار دارد در لباس روشنفکری!
آقای (دکتر) میدانی نسبت دروغ بستن به فرستاده ی همان خدایی که صاحب این درگاه را به ترسیدن از او وادار کرده ای چه عقوبتی دارد؟
راست به مراجعینت هم همین راهنمایی را میکنی که وعده هایخودارضایی شان ترک نشود؟
به فرزندت هم همینطور؟
بترس از خدا !

پاسخ طلبه پاسخگو:
این بنده خدا به دروغ نوشتند دکتر هستند مشخصه.
چیزی رو که همه دانشمندان مضرر میدوند با حرف دو تا دکتر ابطال نمیشه.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

واقعا برای شمایی که همچین پاسخی به این بنده خدا دادید متاسفم. من به لحاظ پزشکی عرض می کنم که این مسله کاملا طبیعی است و مانند خانوم ها که هر ماه رحم تخمک گذاری می کنند و تخمک های مرده باید دفع شوند این مسله در آقایان صادق است و هر چند وقت یکبار...

واقعا برای شمایی که همچین پاسخی به این بنده خدا دادید متاسفم. من به لحاظ پزشکی عرض می کنم که این مسله کاملا طبیعی است و مانند خانوم ها که هر ماه رحم تخمک گذاری می کنند و تخمک های مرده باید دفع شوند این مسله در آقایان صادق است و هر چند وقت یکبار بدن شروع به تولید اسپرم می کند و باید زیادی آن دفع شود که مکانیزم خودکار بدن با ایجاد میل شهوانی در مرد اورا ترقیب به سکس یا مستربیت (خود ارضایی) می کند تا این اسپرم ها دفع شود. البته زیاده روی در هر کاری مظرات دارد و علی یک انسان سالم در هفته باید چندین بار مستربیشن داشته باشد.
برادر روحانی که جواب بسیار غلطی به این آقا دادی از خدا بترس و توبه کن که در جایگاهی قرار گرفتی که دیگران را با راهنمایی غلط به نابودی می کشانی. اولا کی گفته این امر طبیعی که خاصه ی سیستم متابولیک بدن است گناه است؟! دوما اگر این مسله درمان داشت که پیغمبر متولیان مسجد و نبی را خواجه نمی کرد! پاسخ من و منتشر کن شاید خدا ازت بگذرد.
بجای این راهنمایی های عجیب غریب بگویید که حکومت چه کرده با جوانان که نمی توانند ازدواج کنن و مجبور به خود ارضایی هستن

پاسخ طلبه پاسخگو:
با سلام
دوست عزیز افکار و تصورات غلط شما خیلی واضحتر از اینهاست که بخواهم توضیحی بدهم.
شما که ادعا داری پزشک هستی و متخصص که با این نظر مشخصه حتی کوچکترین مسائل رو در این زمینه نمی دانید چون اکثر متخصیین و موسسات پزشکی این عمل رو مضرر می دانند که در نظر قبلی جواب رو دادم و شما هم مطالعه کنید شاید بر علمتون افزوده بشه.
در مورد پیامبردقیقا منظورتون چیه و سند حرفتون؟
خود ارضایی ربطی به حکومت نداره چرا که در همه کشورها این معضل هست و بلکه خیلی بدتر از ایران.
وعلیکم بالمطالعه.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

خود ارضایی و فواید آن
خودارضایی اگر درست انجام شود می تواند هم برای خانم ها و هم برای آقایان هم مضر باشد و هم مفید و اگر درست انجام نشود می تواند باعث ناراحتی روحی و جسمی فرد شود. از مزایای خودارضایی می توانم به این چند نکته اشاره کنم:

۱ - افراد...

خود ارضایی و فواید آن
خودارضایی اگر درست انجام شود می تواند هم برای خانم ها و هم برای آقایان هم مضر باشد و هم مفید و اگر درست انجام نشود می تواند باعث ناراحتی روحی و جسمی فرد شود. از مزایای خودارضایی می توانم به این چند نکته اشاره کنم:

۱ - افراد از این طریق می توانند بدون اینکه تحت فشار باشند در زمانی که احساس راحتی می کنند و در خلوت خودشان با بدنشان آشنا شوند. اینکار در زندگی آینده شان هم به آنها کمک می کند تا از رابطه جنسی با همسرشان لذت بیشتری ببرند و بتوانند او را در دادن لذت به آن ها هدایت کنند.
۲ - برای خانم ها خودارضایی مکرر ایرادی ندارد به شرط اینکه به صورت یک مشغولیت فکری در نیاید که از زندگی روزمره باز بمانند. و اینکه برای حفظ پرده بکارتشان نباید چیزی را در حین خودارضایی وارد واژن خود بکنند. تنها از طریق مالش کلیتوریس می توانند ارضا شوند.
۳ - برای آقایان خودارضایی بیش از ۲ یا سه بار در هفته توصیه نشده و مضر می باشد. البته بر سر این رقم هنوز اتفاق آرا وجود ندارد. و این تعداد به این دلیل پیشنهاد شده بطور متوسط مردان میتوانند مایع منی برای سه بار انزال کامل را در طول یک هفته بسازند. خودارضایی بیش از این غده پروستات را تحت فشار قرار داده و ممکن است باعث درد بیضه، زیر دل، کمر، ناحیه مقعد و یا ناحیه بین مقعد و آلت تناسلی شوند.
پژوهش های اخیرکه در مجله انجمن اورولوژیست های آمریکا به چاپ رسیده، حاکی از آن است که اگر مردی در طول زمان حیات جنسی خود یعنی از زمانی که بالغ می شود بطور مرتب خودارضایی داشته باشد (اما نه بیش از قائده) احتمال دچار شدنش به سرطان پروستات کمتر است.
۴ - ودر نهایت اینکه اگر امکان ازدواج ندارند، لازم نیست به روابط پرخطر پیش از ازدواج وارد بشوند.

پاسخ طلبه پاسخگو:
با سلام
این حرفی که شما میزنی اولا که نه سندی دادید و نه منطقیه.چون همه این فواید توسظ همین دانشمندان غرب رد شده و هیچ کدوم درست نیست.
ثانیا این کار بر فرض محال یکی دوتا فایده هم داشته باشه به ضرر های زیادش نمیرسه.
هر پزشک و کارشناس یا متخصصی که خودارضایی را بدون ضرر و یا مفید می داند و یا انجام محدود انرا تایید می کند ، به سواد و علم او شک کنید چه ایرانی باشد چه غیر ایرانی .
مدیریت بهداشت و درمان دانشگاه میشیگان:
خودارضایی در سنین نوجوانی تمایل به همجنسگرایی را بالا می برد - فعالیتهای روزمره و مفید در کودک را مختل می کند - سبب بروز دردهای مقاربتی در آینده می شود و در توان حفظ عوظ با مشکل مواجه می شود - سبب بروز خارش های موضعی و حتی بروز تروما می شود.
پایگاه مشاوره کنترل جنسی:
این سایت خودارضایی را یک اعتیاد حاد معرفی کرده و بیان داشته باید افرادی که به خودارضایی - استمناء - روی آورده اند را به مراکز مشاوره و درمان معرفی کرد . باید خودارضایی را متوقف کنند و از تحریک خود به روش لمس عضو جنسی چه در زن و چه مرد پرهیز شود چراکه همچون اعتیاد به مواد مخدر می تواند سبب تخریب جوانان شود.
پایگاه دکتر یوآو بن - دوو
وقتی در این پایگاه مطالب مربوط به خودارضایی را مطالعه می کردیم به این حقیقت دست یافتیم که خودارضایی در تمامی کشورها به عنوان یک ایراد بزرگ و مشکل سنین نوجوانی و جوانی شناخته می شود و جالب توجه است که از استمناء با عنوان قاتل جوانان یاد شده است
در این پایگاه ثبت شده است که :
در قرن نوزدهم میلادی دانشمندان و بزرگان علم پزشکی به این باور قوی رسیدند که خودارضایی قویا رای انسان کشنده است . چراکه این بیماری و این رفتار مریض گونه جسم و ذهن انسان را هدف گرفته و تخریب می کند . کارشناسان ريال پزشکان ، بهداشتکاران ، مربیان و همه و همه باید از استمناء ترس اشته و معایب آنرا به جامعه منتقل کنند . نگرانی از خودارضایی هیچ ارتباطی به دین و مذهب ندارد بلکه جنبه علمی و استدلالی دارد .
دانشمندان قویا اعلام کردند که تجربه یک بار خودارضایی می تواند اثرات منفی خود را در جوان بگذارد و او را گرفتار ناهنجاریهای رفتاری کند .عواقب خودارضایی در میان دختران و پسران اروپایی را باید از عواقب طاعون و جنگ جدی تر دانست و آنرا نهی کرد و ممنوع دانست . باید از مقاطع کودکی در خانه و اجتماع و مدرسه قوانین رفتاری خواص در نظر گرفت تا کودک درست جنسیت را بشناسد و در دام خودارضایی در آینده گرفتار نشود . والدین باید کنترل شبانه بر فرزندان خود داشته باشند و رفتار غلط جنسی را به درستی در انها اصلاح کنند . در سالهای گذشته و دور والدین به دلیل ترس شدید از خودارضایی دختران بر روی انها اعمال جراحی برای برداشتن کلیتوریس - چوچوله - انجام می دادند که البته این عمل را نهی می کنیم و باید تربیت درست را مورد توجه قرار داد .
ترس از خودارضایی را می توان به قرن هجدم اشاره کرد . برای اولین بار در سال 1715 بروشوری با عنوان نگرانی گناه شنیع خودآلودگی به چندین زبان اروپایی نوشته و منتشر شد .در این مقاله عواقب و مشکلات شدید خودارضایی در هر دو جنس دختر و پسر مورد بررسی قرار گرفته بود .
پزشک سوئیسی ، ساموئل - اوت تیسوت ، در طول دهه 1750 و 1760 نظریه ای هدفمند را در خصوص ترس از استمناء و پیشگیری از آن ارائه داد . وی خودارضایی را مهلک دانست و بیان کرد باید ترس از خودارضایی را مطرح و گسترش داد . باید نوجوان و جوان از معایب این عمل آگاه شوند و از آن دوری کنند . باید با برنامه ریزی هدفنمد و آموزش والدین و مراکز آموزشی در خصوص پیشگیری اقدام کرد .
در نیمه اول قرن بیستم توجه برخی دانشمندان و محققین به خودارضایی معطوف شد و به عوارض و معایب این رفتار وحشتناک و غیر عقلانی اشاره کردند . گرچه عده ای به دشمنی و مخالفت با این مسائل پرداختند ولی بر اکثریت مردم و کارشناسان این باور حاکم بود که باید از استمناء ترسید و در مقابلش ایستاد .
مقالات ارزشمندی در سال 1844 در لندن در گروه جزوات ضد استمناء به چاپ رسیدی . مقالاتی با عناوین زیر :
او جوان است امیدوارم مادرش او را آگاه سازد
پیری زودرس یک نتیجه قطعی
آتش را در چشمانش می بینم
پاهایش رنجور و ناتوان است
مرگ زود هنگام
و غیره

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

خیلی ممنون این مطلب در ترک گناه خیلی به درد خورد

پاسخ طلبه پاسخگو:
سلام
خواهش میکنم.
خدا رو شکر.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام حاجی درد دارم تو رو خدا بدادم برس یطوری بهم ایمیل بده مشکلمو بهت بگم گرفتارم

پاسخ طلبه پاسخگو:
سلام
ان شالله که حل میشه در خدمت هستم.
ایمیل : info@t-pasokhgoo.ir

This comment was minimized by the moderator on the site

ایول عجب سایتی الهی که خیر دنیا آخرتتو ببینی

پاسخ طلبه پاسخگو:
سلام
ممنونم.همچنین شما دوست عزیز.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام

از روزي كه پاسخ به اين سوال رو خوندم به چند نكته اصلي واقعا عمل كردم ، يعني خوندن اول وقت نماز و بعد از نماز ظهر حتما زيارت عاشورا خوندن و تا شب حتما چند صفحه از قرآن رو خوندن كه تقريبا هر روز يك سوم قران رو مي خونم

براي اعلام اينكه واقعا...

سلام

از روزي كه پاسخ به اين سوال رو خوندم به چند نكته اصلي واقعا عمل كردم ، يعني خوندن اول وقت نماز و بعد از نماز ظهر حتما زيارت عاشورا خوندن و تا شب حتما چند صفحه از قرآن رو خوندن كه تقريبا هر روز يك سوم قران رو مي خونم

براي اعلام اينكه واقعا ديگه مرتكب نمي شد شايد اندكي زود باشه ولي تغييراتي كه برام بوجود اومده بسيار زياد بوده و به يك آرامش و ثبات خاصي رسيدم
دعاگوي شما هستم كه راهنماييم كرديد

در روز عرفه بهترين ها را برايتان مسئلت دارم

پاسخ طلبه پاسخگو:
سلام
خوب خوشحالم که این اراده رو داشتید و همت کردید که دستورات رو انجام دادید و خوشحالی بیشتر بابت ترک این گناه.
ان شالله که روزی برسه حتی فکر هم نکنید به این گناهان.چون ما رو از خدا و امام زمان جدا میکنه که ارزشی نداره اینطوری.
دعای شما برای ما بیشترین ارزش رو داره ممنونم.
یا علی

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

شما هر روز وقت میزاری که یک سوم قرآن رو بخونی مطمئن باش که دیگه اصلا وقتی باقی نمی مونه که خود ارضایی کنی:)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

وبگــــــــــردی طلبۀ پاسخگو

دانــــــلود های مفیـــــــــــــــــــد

حمایت از سایت

برای حمایت از سایت لوگوی زیر را در سایت خود درج نمایید.

بیشترین دانلود ها

جدیدترین مطالب سایت