ضرب و شتم یک استاد دانشگاه توسط رئیس اصلاح طلب دانشگاه علامه +عکس و سند

ضرب و شتم دانشجو

گروه داخلی  « تیتریک »؛ یکى از دانشجویانى که شاهد ضرب و جرح تکان‌دهنده‌ یک استاد حوزه و دانشگاه توسط رئیس دانشگاه علامه طباطبایى بوده، عکسهایى از صورت غرق در خون سیدحسین علوى را در اختیار ما قرار داده است.
این دانشجو با ارسال این عکس‌ها به خبرنگار ما اظهار داشت: من همیشه از هواداران سرسخت اصلاح طلبان و از منتقدین امثال آقاى علوى بوده‌ام. اما با دیدن این اقدامات غیرانسانى قلبم جریحه‌دار شده است.
این دانشجو افزود: من این عکسها را ابتدا به چند رسانه اصلاح‌طلب ارسال کردم تا این دوستان حساب خودشان را از افرادى چون حسین سلیمى (رئیس اصلاح‌طلب دانشگاه علامه طباطبایى) جدا کنند. کسانى که به خاطر تسویه حسابهاى جناحى حاضرند نه تنها در کارنامه دانشجویان دستکارى کنند بلکه در پاسخ به اعتراض مظلومانه یک مدرس دانشگاه از مشت و لگد استفاده مى‌کنند، جایشان زندان است نه ریاست دانشگاه!


در همین راستا طى تماسى با علوى از وی خواستیم تا در این خصوص توضیح دهد.
وی با اشاره به زجرى که عناصر حزب اللهى در دانشگاه‌ها متحمل مى‌شوند و با تاکید بر این نکته که نمرات دو درس اینجانب که توسط اساتید گروه فلسفه داده شده و مدیر محترم گروه نیز پاى برگه اساتید را امضا کرده و در کارنامه اینجانب ثبت شده بوده  به سرقت رفته، تاکید کرد: اما با دستور رئیس اعتدال‌منش دانشگاه نمرات بنده در یک سرقت آکادمیک از کارنامه اینجانب کسر گردیده است! دستوری که اکنون به عنوان یکی از ضمائم و مستندات پرونده در اختیار دادگاه قرار گرفته است.
علوى ضمن انتشار سند گواهى پزشکى قانونى مبنى بر تایید ضرب و جرح ایشان در شب میلاد امیرالمومنین(ع) [شب سیزده رجب] گفت: این عاقبت یک نویسنده است! این عاقبت یک دگر اندیش است! این عاقبت انتقاد به کسانی است که ادعای اعتدال‌گرایی‌شان گوش فلک را کر کرده است!
گفتنى است این سند پس از شکایت علوی از حسین سلیمی به اتهام ایراد ضرب و جرح، به دستور بازپرس محترم دادسراى ناحیه ٥ صادقیه خطاب به پزشکى قانونى تهران و نهایتا پس از معاینات رسمى از بدن مضروب و مجروح این استاد حوزه و دانشگاه صادر شده است. در این سند تاکید شده؛ "آثار خونریزى از ناحیه بینى کاملا مشهود است که در اثر اصابت جسم سخت به محل جارى گشته است." در ادامه این سند دیه این جراحت تاثربرانگیز؛ نیم درصدِ دیه کامل مرد مسلمان تعیین گشته که على القاعده چون این حادثه در ماه حرام رخ داده دوبرابر مى گردد.
بر اساس این گزارش سه شاهد در دادسرا شهادت رسمى داده اند که با چشم خود دیده اند که شخص حسین سلیمى رئیس دانشگاه علامه طباطبایى(ره) این استاد دانشگاه را که همزمان دانشجوى سال آخر دوره دکتراى فلسفه است، با مشت از ناحیه صورت مضروب و مجروح کرده است. اشاره به این نکته نیز ضرورى است که سیدحسین علوى تاکنون شش شکایت با اتهامات "جعل اسناد دولتى"، "خیانت در امانت"، "ضرب و جرح"، افترا" و "نشر اکاذیب" را علیه حسین سلیمى در دادسراى کارکنان دولت طرح کرده است.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

وبگــــــــــردی طلبۀ پاسخگو

دانــــــلود های مفیـــــــــــــــــــد

حمایت از سایت

برای حمایت از سایت لوگوی زیر را در سایت خود درج نمایید.

بیشترین دانلود ها

جدیدترین مطالب سایت