DVD سخنرانی استاد دهنوی (خانواده)


شناسنامه محصول:

    نام  محصول : DVD سخنرانی استاد دهنوی (خانواده)
    مخاطب اثر: عمومی
    سیستم عامل مورد نیاز: windows XP - VISTA-SEVEN/ MP3 PLAYER
    نوع محصول : دی وی دی چندرسانه ای
    تولید کننده: موسسه آوای مهر کوثر ایمان
    نوع و تعداد حامل ها : 1DVD
    نوع بسته بندی : قاب
    نوع و مدت گارانتی: گارانتی تعویض کالا در صورت وجود مشکل  7 روز پس از تحویل کالا

توضیحات محصول:          

مجموعه سخنرانی و پرسش و پاسخ پیرامون: تأثیر روابط والدین بر تربیت فرزندان.
علل و فائده های ناسازگاری های فرزندان- کاهش درصد سکته ها در زن ها نسبت به مردها- مضرات روابط دوستی های نامشروع- ملاک های فرد ایده آل ازدواج- علاج بیماری بدبینی- چگونگی برخورد زن ها با عصبانیت و بد دهنی مردها- تاثیر بسیار زن ها در آرامش و تربیت خانواده- سن و شرایط ایده آل برای ازدواج- علت های نبود خواستگار و راه های مقابله و رفع آن. افراط و تفریط در خواستگاری- الگوهای زندگی- راه حل ازدواج دخترهای از بخت گذشته- چگونگی برخورد با مردهای زن دار و مردهای دارای فرزند- راههای مقابله با دلهره و احساس گناه کردن- رابطه داشتن قبل از ازدواج- تبعیض های بین فرزندان- علت محبت نداشتن زن و شوهر با داشتن فرزند- علل درست نبودن رابطه قبل از ازدواج- کلیدهای خانواده آرام و متعادل- مهارت زناشویی از نظر غربی ها و توجه آنها- اهمیت کنار هم بدن زن و شوهر- توجه به کلام محبت آمیز بین زن و شوهر در اسلام- مهارت های ارتباطی از نظر اسلام و غرب- مطیع بودن زن و نظر غرب- تثبیت اقتدار مرد.
(مجتمع فرهنگی نور قم)

قیمت این مجموعه 5000 هزار تومان به همراه 6500 هزینه پست سفارشی که جمعا 11500 تومان  می باشد که جهت خرید آنلاین با یکی از کارت های شتاب از این قسمت پایین اقدام کنید:نام+ آدرس +کدپستی+تلفن حتما و با دقت نوشته شود و الا ممکن است سی دی به دستتان نرسد.

در صورت عدم امکان پرداخت آنلاین از طریق کارت به کارت به شماره کارت 6037991327961334(به نام هادی فلاح) مبلغ را واریز و کدپیگیری همراه مشخصات ذکر شده را به این شماره پیامک کنید:09191539059

.آموزش پرداخت آنلاین :

بسیار ساده است. ابتدا نام و مشخصات رو کامل بنویسید بعد روی پرداخت کلیک کنید تا وارد صفحه جدید پرداخت با زرین پال شوید.روی تصویر بانک مورد نظر کلیک و پرداخت صورت حساب را بزنید تا وارد صفحه پرداخت بانک شوید و بعد از وارد کردن مشخصات پرداخت را بزنید نهایی می شود.

 

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

وبگــــــــــردی طلبۀ پاسخگو

دانــــــلود های مفیـــــــــــــــــــد

حمایت از سایت

برای حمایت از سایت لوگوی زیر را در سایت خود درج نمایید.

بیشترین دانلود ها

جدیدترین مطالب سایت