فرزند صالح


شناسنامه محصول:

    نام  محصول :فرزند صالح 1
    مخاطب اثر: عمومی
    سیستم عامل مورد نیاز: windows XP - VISTA-SEVEN
    نوع محصول : چند رسانه ای
    تولید کننده: موسسه آوای مهر کوثر ایمان
    نوع و تعداد حامل ها : 1CD
    نوع بسته بندی : قاب
    نوع و مدت گارانتی: گارانتی تعویض کالا در صورت وجود مشکل  7 روز پس از تحویل کالا

توضیحات محصول:   

نرم افزار فرزند صالح 1

شامل مستحبات ، اعمال عبادی، مراقبت های پزشکی و هر آنچه یک مادر مسلمان پیش از بارداری و در طول این دوران باید بداند. (( آمادگی برای بارداری)): پیش از ازدواج ، چیش از بارداری، انعقاد نطفه (مکروهات و مستحبات حین آمیزش و تغذیه صحیح)، جنسیت فرزند( چگونه احتمال پسر یا دختر بودن فرزندمان را افزایش دهیم؟). ((دوران بارداری)): علائم بارداری، تخمین زمان زایمان، مراقبت های بارداری، سه فصل بارداری ، مشکلات شایع، ورزش در بارداری، دو یا چند قلویی. (( تولد نوزاد)): علائم زایمان، روش زایمان، پایان انتظار. (( پس از تولد)): مشکلات شایع، تغذیه نوزاد، احکام مادران ( احکام نفاس از رساله 12 مرجع تقلید: امام خمینی(ره) - آیت الله العظمی خامنه ای و آیات عظام: خوئی، گلپایگانی، اراکی، فاضل لنکرانی، بهجت، تبریزی، سیستانی، مکارم شیرازی، شبیری زنجانی و صافی گلپایگانی). (( بارداری هفته به هفته)): تغییرات بدن مادر و مراحل رشد جنین در هر 40 هفته بارداری. (( نامگذاری نوزاد)): درباره نامگذاری ( دستورات و احادیث مربوط) ، اسامی( صدها نام قرآنی و اسلامی). ((گالری)): فیلم مراحل رشد (سونوگرافی 4 بعدی از جنین در طول بارداری) ، لالایی ( چندین لالایی زیبا با نوای مادرانه و کودکانه) ، نمایه ( معرفی 30 جلد کتاب مرتبط با موضوع نرم افزار و گزیده ای از چند کتاب ارزشمند در زمینه بارداری و شیر دهی). ((همسران بخوانند)): مطالعه این بخش همسران را با وظایف خویش در دوران حساس بارداری آشنا می کند. ( تمامی بخش های این نرم افزار دارای گویش و کلیه متون نرم افزار قابل چاپ می باشد.)

قیمت این مجموعه 5000 هزار تومان به همراه 6500 هزینه پست سفارشی می باشد که جهت خرید آنلاین با یکی از کارت های شتاب از این قسمت پایین اقدام کنید:نام+ آدرس +کدپستی+تلفن حتما و با دقت نوشته شود و الا ممکن است سی دی به دستتان نرسد.

در صورت عدم امکان پرداخت آنلاین از طریق کارت به کارت به شماره کارت 6037997189230015 (به نام هادی فلاح) مبلغ را واریز و کدپیگیری همراه مشخصات ذکر شده را به این شماره پیامک کنید:09191539059

.آموزش پرداخت آنلاین :بسیار ساده است. ابتدا نام و مشخصات رو کامل بنویسید بعد روی پرداخت کلیک کنید تا وارد صفحه جدید پرداخت با زرین پال شوید.روی تصویر بانک مورد نظر کلیک و پرداخت صورت حساب را بزنید تا وارد صفحه پرداخت بانک شوید و بعد از وارد کردن مشخصات پرداخت را بزنید نهایی می شود.

 

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

وبگــــــــــردی طلبۀ پاسخگو

دانــــــلود های مفیـــــــــــــــــــد

حمایت از سایت

برای حمایت از سایت لوگوی زیر را در سایت خود درج نمایید.

بیشترین دانلود ها

جدیدترین مطالب سایت