مسابقه کتابخوانی معرفت

با سلام

به یاری خدای متعال جهت امتثال امر رهبری در سال فرهنگ ملی تصمیم گرفتیم تا جهت ترویج معارف دین و مبارزه با شبهات و فرقه های زاله و ... سلسله مسابقات کتاب خوانی برگزار کنیم تا ان شالله قدمی ولو کوچک در این راه برداشته باشیم.

اولین سری از این مسابقات به امید خدا ثبت آن از امروز به مدت دو هفته شروع می شود و بعد از پایان فرصت ثبت نام به مدت 15 روز فرصت برای مطالعه آن وجود دارد که البته کتاب ها را سعی می کنیم کم حجم و فایل آن از طریق اینترنت جهت دانلود برای شما قرار دهیم تا مشکلی در تهیه آن نباشد و هزینه ای هم نداشته باشد.

جوایز مسابقه ارزش مادی بالایی ندارد چون متاسفانه بودجه ای نداریم و همین جوایز هم از کتابخانه شخصی خودم است تا ان شالله این قدم مثبت برداشته شود و با دعای شما در آینده جوایز را بهتر خواهیم کرد.

نحوه امتحان از مسابقه به این شکل می باشد که در روز مشخص شده 20 سوال چهار جوابی در همین لینک جهت دانلود به مدت یک روز گذاشته می شود که تا آخر شب باید پاسخ ها داده شود و به ایمیل ارسال شود.

به نفرات اول تا سوم جوایز اختصاص داده می شود که اگر تعداد برندگان بیشتر شوند قرعه کشی می شود و سه نفر انتخاب خواهند شد و جوایز به منزلشان پست خواهد شد.

جهت التزام به شرکت در مسابقه و اهمیت این برنامه مقدار 2000 هزار هزینه جهت ثبت نام دریافت می شود که این وجه هم همگی هزینه پست جوایز و خرید جوایز خواهد شد.

نحوه پرداخت هم به صورت آنلاین و هم به صورت کارت به کارت امکان پذیر است. برای پرداخت با عابر بانک مبلغ دو هزار به شماره کارت ملی 6037991327961334 به نام هادی فلاح پرداخت نمایید.

جهت پرداخت آنلاین نیز می توانید با داشتن رمز دوم کارت شتاب یکی از بانک ها، از فرم زیر اقدام به پرداخت کنید و رسید آن را از طریق فرم ثبت نام ارسال کنید:

مراحل ثبت نام:
   1. پرداخت مبلغ دو هزار تومان آنلاین یا کارت به کارت.
   2. تکمیل فرم ثبت نام.
جوایز:
   نفر اول کتاب به ارزش 50 هزار تومان.
   نفر دوم کتاب به ارزش 30 هزار تومان.
   نفر سوم کتاب به ارزش 15 هزاز تومان.
تاریخ ثبت نام:
از     تا  
تاریخ مسابقه :
تاریخ اعلام نتایج مسابقه:

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

وبگــــــــــردی طلبۀ پاسخگو

دانــــــلود های مفیـــــــــــــــــــد

حمایت از سایت

برای حمایت از سایت لوگوی زیر را در سایت خود درج نمایید.

بیشترین دانلود ها

جدیدترین مطالب سایت