فروش بیش از 30 گیگ پاورپوینت در هشت DVD

با سلام و ادب

مجموعه 30 گیگ پاورپوینت در 8 DVD آماده تحویل می باشد.

بحمدالله مجموعه کاملتری از پاورپوینت ها که غالبا جنبه علمی و آموزشی می باشند جهت استفاده شما عزیزان آماده شده است.تعداد پاورپوینت های این مجموعه انقدر زیاد می باشد که شمارش آن در توان نبود و تنها حجم آن به راحتی مشخص بود که 30 گیگ می باشد.

تا جایی که امکان داشت و فرصت بود بنده موضوع بندی کردم و هر پاور را در موضوع خود در فایلی قرار دادم اما به علت زیاد بودن ممکن است مواردی اندک در غیر شاخه خود قرار گرفته باشد. همچنین تا جایی که در توان بود پاورهای تکراری حذف شدند اما ممکن است در مواردی نادر پاورپوینت هایی تکراری باشند که باید بخاطر حجم زیاد و سخت بودن پیدا کردن موارد تکراری عذر ما را پذیرا باشید.

این مجموعه بسیار کاملتر از 2000 پاوری است که نزدی 8 گیگ بود و قبلا به فروش میرفت,در ضمن مجموعه قبلی در این مجموعه می باشد اما مواردی گه جدیدا و 22 گیگ می باشد در قبلی موجود نمی باشد.

موضوعات این مجموعه عبارتند از:

1.احکام: شامل احکام نماز,وضو,غسل,روزه,مطهرات و نجاسات,مسجد,خمس,حجاب,رابطه دختر و پسر,تیمم,بلوغ,تقلید,اموات,امر به معروف,اعتکاف,اسلاید عتبات,احکام بانوان و آموزش احکام نماز و وضو و غسل و ....(مجموعا یک DVD می شود)

2.اخلاق: پاورپوینت های اخلاق مثل جهاد با نفس,توکل,غفلت,صبر,حسد,دروغ,تربیت قرآنی,آرامش زندگی,احادیث های فراوان اخلاقی,ثمره پاکدامنی,شیطان شناسی,عاق والدین,دعا,عبودیت و بندگی,غیبت سبک زندگی اسلامی و عناوین بسیار زیاد دیگر اخلاقی...(مجموعا یک DVD می شود)

3. ادیان و عرفان های نوظهور: شامل فایل های بهائیت(احکام و عقاید و تاریخچه و بزرگان بهائیت و...),تصوف,جریان شناسی,زرتشت,شناخت و نقد مکاتب,شیطان پرستی,مسحیت,وهابیت,هندو,یهود,مکاتب نوظهور,آئین های شرقی و ...(مجموعا 2 گیگ)

4. آموزشی تبلیغی،تربیتی: این مجموعه بسیار مفید برای طلاب و اساتید صالحین و کانون های می باشد که شامل روش تبلیغ کودک,تربیت مربی کودک,جوان شناسی,تبیلغ تخصصی برای دبستان,روش های جذب و ارتباط,ره توشیان کودک,شعر برای کودک,روش های ذکر مصیبت و مناجات,پاورپوینت های دانش آموزی,اردو داری,اصول تربیت,جشن تکلیف دختر و پسر,روش تدریس,مهارت سخنرانی کوتاه,موزش نماز,غصه  و موارد بسیاری دیگر...(مجموعه 1.60 گیگ).

5. اعتقادی:در این بخش پاورها شامل مباحث توحید نبوت و امامت و اهل بیت که پیرامون همه امامان خصوصا موارد زیادی در مورد امام حسین علیه اسلام و مباحث عاشورا می بشد.همچنین پاور های اندیشه اسلامی,آموزشی عقیدتی سپاه,مباحث کامل غدیر و امام علی علیه اسلام,هرمنوتیک,حضرت زهرا,دین شناسی,ولایت فقیه,هستی شناسی و ...(4.40 گیگ)

6. مشاوره و روانشناسی: شامل پاورهای ازدواج (ضرورت,انتخاب همسر,دوران عقد,عشق,آشنایی برای ازدواج,سال اول زندگی مشترک و...)تربیتی (تربیت فرزند,اصول تربیت دینی,تربیت مذهبی کودک و...)روانشناسی(اعتماد به نفس و راه تقویت آن,مهارت نه گفتن,مهارت زندگی و...)روانشناسی دین,متون درسی روانشناسی(اختلالات اضطرابی ,ارتباطات سازمانی,روانشناسی تربیتی,روانشناسی رشد,روانشناسی مدیریت و...)مهارت های زندگی(تربیتی,روابط با همسر,ارتباط و...)(1.10 گیگ)

7. طب سنتی،تغذیه و پزشکی: در این فایل حدود 35 پاورپوینت در زمینه پزشکی و طب سنتی و تغذیه می باشد که شامل مباحثی مثل آب درمانی،تاثیر تغذیه در جنسیت,تغذیه در آیات و روایات,توصیه های تغذیه ای, خوراکی ها,دیابت,سنگ کلیه ,مبانی طب سنتی,مصرف صحیح روغن,کمر درد و ....

8. دجال واره ها: شامل مباحثی پیرامون ماهواره, جنگ با ماهواره،ماهواره و مضرات آن و فیلم هایی کوتاه در این زمینه و پاور شبکه های فیلم و سریال,شبکه های فیلم و سرگرمی,شبکه های دینی و...

9. علوم سیاسی: شامل میاحث اندیشه سیاسی(11 پاور از امام راحل و شهید مطهری و ادیشه غری و...),انقلاب و انقلاب اسلامی ,بهائیت,تاریخ انقلاب اسلامی,جریان شناسی,جنگ نرم,دشمن شناسی,جهان اسلام و جنبش ها,فتنه 88, مسائل سیاسی آل سعود, ولایت و صد ها موضوع دیگر.(1.32 گیگ)

10. قرآنی: پاور پوینت هایی کامل در زمینه آموزش تجوید,تفسیر , درس هایی از قرآن,جزء 30 همراه صوت و متن تدبر,نکات جالب قرآنی و ...(727 MB)

11. مهدویت: مباحث کاملی در مورد انتظار,غیبت,شخصیت حضرت,عرفان های نو ظهور مهدوی,دروس مهدویت,علائم ظهور,ملاقات با حضرت و....(850MB)

12. مناسبت ها: حدود 24 پاور پیرامون ماه رجب,انقلاب,ماه رمضان,محرم و عاشورا,عرفه,سوم شعبان,عید غدیر,عید قربان,دهه فجر و....

13. شهید مطهری: 25 پاور از مباحث کتاب های این شهید بزرگوار می باشد.مثل انسان کامل,اماداد های غیبی,ده گفتار و...

14. روش سخنرانی: این مجموعه بسیار مفید برای طلاب و خطبا می باشد که شامل مباحثی مثل آموزش سخنرانی چند رسانه ای,سر فصل های روش سخنرانی,توصیه های استاد خطیب,طرح موسسه خطابه,محتوی منبر,عملیات اجرایی قبل از سخنرانی,جذابیت درس,روانشناسی تبلیغ و...

15. زنان و حجاب: شامل شخصیت زنان, حقوق زن در اسلام,شبهات درباره زنان,آثار حجاب, تاریخچه حجاب, حجاب در قرآن,زن در ادیان,علل بدحجابی,مادر, و ....(حدود 40 پاور)

16. روش تحقیق, شهدا, پاور پوینت هایی حاوی جملات زیبا, قضاوت و معما(3 گیگ)

17. پاورپوینت های متفرقه و اطلاعات عمومی( غالبا مذهبی و مفید و آموزش هستند.که 3.61 گیگ می باشد.

قیمت این مجموعه 58000 تومان می باشد که جهت خرید آنلاین با یکی از کارت های شتاب از قسمت پایین اقدام کنید.

در صورت عدم امکان پرداخت آنلاین از طریق کارت به کارت به شماره کارت 6037997422568734 (به نام هادی فلاح) مبلغ را واریز و کدپیگیری همراه مشخصات ذکر شده را به این شماره پیامک کنید:09191539059

 آموزش پرداخت آنلاین : بسیار ساده است.بعد از کلیک بر روی پرداخت آنلاین وارد فرمی می شوید که مشخصات را تکمیل و بعد روی پرداخت کلید کنید تا وارد سامانه بانک شده و بعد از پرداخت وارد فرم مشخصات و آدرس می شوید و تمام.

 .