ای سران فتنه ننگ بر شما !

سران فتنه

متاسفانه خبر دارم شدم سید علیرضا ستاری جوانی که در فتنه 88 مجروح شده بود بالاخره به مقام رفیع شهادت رسیدند.

 این مرد عالی مقام در روز عاشورا ۸۸ به عنوان امدادگر داوطلب حضور داشته ، که به وی خبر می دهند که تعدادی از نیرو ویژه های سپاه در میان جمعیت گیر افتادن وقتی به سمت اونها می رود می بیند که درحالی که نیرو ویژه ها روی زمین افتادن یکی از اوباش باک بنزین موتور اونها را باز می کنه و اونها را زنده زنده آتش می زند این مرد باجرات به سمت اونها می رود تا جلوی یک عمل فجیع ضد انسانی را بگیره اما ...
 وی پس از پنج سال دست و پنجه نرم کردن با آثار جراحت خویش، در سن ۳۱ سالگی به شهادت رسید، این درحالی است که یک دختر و یک پسر خردسال از وی برجا مانده است.

شهدای فتنه 88ای سران فتنه به این عکس ها خیره شوید. ببیند جرم این شهید چه بود که باید در جوانی پر پر می شد؟ به آن مادر و دختر بنگر،به آن کودک بنگر. آیا فکرش را می کردند بعد از سی سال که از انقلاب می گذرد در خیابان های تهران عزیزانشان به شهادت برسند.
به این عکس ها خوب بنگرید تا بهتر بفهمید وقتی قرآن می فرماید « الفتنة اشد من القتل » یعنی چه؟ قرآن که قتل یک نفر را معادل قتل همه عالم می داند فتنه را از قتل ؛شدیدتر و بزرگتر معرفی می کند ، چون فتنه که به پا شد یک نفر که هیچ ؛ ده ها و گاه صدها و هزارها و میلیون ها نفر قربانی جهالت و لجاجت فتنه انگیزان می شوند.
به این عکس ها خوب بنگرید تا هشدار قرآن را عمیق تر درک نمایی آنجا که می فرماید « واتقوا فتنة لاتصیبن الذین ظلموا منکم خاصه» بپرهیزید از فتنه ای که تنها دامن ستمکاران از شما را نمی گیرد.
به این عکس ها نگاه کنید ببینید خون این ها را چه کسی به گردن می گیرد؟

و اما شما ای سران فتنه بر مدال های افتخار آمیز خود بیفزاید، افتخار کنید و هیاهو به پا کنید که دو کودک دیگر را یتیم کردید. با آرامش بخوابید و به فکر باج دادن به غرب و استعمار باشید.

اشک دو کودک این شهید و همسر و پدر و مادرش هم اگر جاری می شود جهنم، مهم نمی باشد. مهم آن است که شما با عبور از خون اینها به منصب ریاست بنشینید و سرافکندگی و حقارت را به مردم ایران هدیه دهید.

ای سران فتنه از عذاب وجدان و شب اول قبر و قیامت ترسی به دل نداشته باشید چون شما در راه دین و برپایی عدالت باعث و بانی این شهادت ها شدید، شما خواستید با آتش زدن پرچم های عزاداری آزادی را به ارمقان بیاوردید در حالی که امثال این شهید مانع شدند که حقشان همان کشته شدن بود،پس عذاب وجدان چرا؟ بله ای سران فتنه ترسی به دل نداشته باشید و هر شب آسوده بخوابید.

ای سران فتنه ننگ بر شما! وقتي ياران معاويه، به شهر انبار حمله کردند و خلخال از پاي يک زن يهودي بيرون کشيدن آقا امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند اگر يك مسلماني غصه بخوره يا جان بده سرزنشش نكنيد. اما آیا شما یک درصد هم متاثر می شوید؟ مسلما نه چون صم بكم عمي فهم لا يعقلون.

ای خاتمی شما به عیادت خانواده ستار بهشتی ها و ندا آقا سطان ها بروید، نزد شماها شهید ستاری ها محدورالدم بودند .هر چند قاتل واقعی همین فتنه گران و فریب خوردگان باز هم شماها هستید.این شماها بودید که بخاطر هوای نفس و حب ریاست با خون جوانان بازی کردید و با بیانیه های کذایی مردم و جوانان را به خیابان ها کشاندید و حال مبارکتان باشد، این هم ثمره اش، یتیم شدن دو کودک دیگر!
ای سران فتنه شما به فکر فرزندان ناخلف خود و پر کردن شکم بزرگ آنها باشید و آسوده بخوابید، این کودکان یتیم هم یاد خواهند گرفت که از این به بعد چگونه با شکم گرسنه سر بر بالین بگذارند.

بله خیالتان راحت است که محاکمه نخواهید شد اما بدانید طولی نخواهد کشید همین دو کودک شهید فردای قیامت محاکمه تان خواهند کرد و اون وقت است که وثیقه های ملیاردی و قدرت و مال و ثروت شما هم نه تنها برایتان کاری نمی کند بلکه به سرتان می کوبند و عذابتان را دو چندان خواهد کرد.

هادی فلاح همدانی
یکشنبه 20 بهمن 92
قم مقدسه