دعوت برای جلسات و سخنرانی

طلبه پاسخگو طلبه پاسخگوطلبه پاسخگوطلبه پاسخگو

با سلام و ادب خدمت دوستان گرامی

با توجه به دعوت دوستانی از دانشگاه و نهادهای فرهنگی و فعالین در عرصه فرهنگی مساجد ،کانون ها و ... جهت شرکت در جلسات پرسش و پاسخ و برگزاری کلاس و گارگاه های آموزشی تصمیم گرفتیم به صورت عمومی این امکان رو برای همه دوستان و مردم عزیز ایران در همه شهرها فراهم آوریم تا ان شالله بتوانیم خدمتی در نشر معارف دینی داشته باشیم.

دعوت برای جلسات به دو شکل می باشد:

1. جلسات تکی یا یک روزه که غالبا برای دانشگاها و نهادهای دولتی می باشد فقط شهرهای نزدیک قم مورد قبول است که رفت و آمد مشکل نباشد.

2. ایام تبلیغی چند روزه مثل ماه مبارک رمضان و محرم و صفر و ایام عید و... که دعوت به هیئت یا مساجد سطح شهر می کنند که محدودیتی در شهرها نیست و ان شالله حاضر به شرکت در همه استان های دوست داشتنی کشورمان هستیم.

موضوعات جلسات:

   تعیین موضوعات جهت ارائه در جلسات اختیاری و به عهده مدعوین محترم می باشد که باید در فرم دعوتنامه چند روز قبل ذکر و مشخص شود.اما اگر موضوعی خاص مد نظر ندارید پیشنهاداتی که ما داریم برای ارائه در جلسات عبارتند از:


1. کارگاه ارتباط دختر و پسر از منظر دین. 2. مهارت در زندگی 3. خانواده سبک زندگی اسلامی (امنیت فضای مجازی) 4. تاثیر فضای مجازی در جامعه.

حضور در حوزه های علمیه خواهران و برادران:

       ما بحث هایی مفید و کاربردی برای طلبه های بزرگوار داریم که با هماهنگی مسئولین حوزه این مباحث را برای طلبه می توانیم ارائه دهیم تا ان شالله به فضای مجازی شناخت بیشتری پیدا کنند.مباحثی مثل:

       کارگاه های آموزشی وبلاگ نویسی یا تبلیغ مجازی.

       اصول و فنون پاسخگویی به شبهات و سوالات دینی.

       آشنایی با فضای مجازی و فرصت ها و آسیب ها برای طلاب.

       و ...

 تذکر :

   1. اگر موضوع جلسه ای تخصصی باشد و از عهده بنده خارج باشد،یا در زمانی که بنده فرصت حضور ندارم سعی خواهیم کرد از اساتید متخصص آن موضوع دعوت به عمل آوریم تا در جلسه شما حاضر شوند. و دوستانی را شناسایی کردیم در شهرهای مختلف که می توانند حضور پیدا کنند و برنامه را اداره کنند.

    2. بابت حضورت در جلسات هزینه ای لازم نیست پرداخت کنید و حضور و فعالیت ما رایگان می باشد و تنها باید هزینه ایاب و ذهاب پرداخته شود که از توان ما خارج است.

در صورت سوال و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09191539059 تماس بگیرید.

 

جهت تکمیل فرم دعوت روی تصویر زیر کلیک نمایید: